نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1114
-
الف
+

اختصاصی/«مردی بدون سایه» در برنامه سینما آی فیلم مورد بررسی قرار می گیرد

فلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» در برنامه سینما آی فیلم مورد بررسی قرار می گیرد.

فلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی «علیرضا رئیسیان» محصول سال ۱۳۹۷ خورشیدی شنبه 20 میزان(مهر) ساعت 20:4به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15  به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد بررسی قرار می گیرد.

این فلم که در کشورهای ایران و اسپانیا فلمبرداری شده‌ است ، سومین فلم از سه‌گانه رئیسیان پس از فلم های «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» است.

فلم «مردی بدون سایه» ماجرای هنرمندی به نام «ماهان کوشیار» را روایت می کند که مصروف ساخت فلمی درباره قتل‌های زنجیـره‌ای اسـت.

وی پس از ساخت فلم مستندی درباره خشونت، زندگی‌اش تهدید می شود و همسرش «سایه» عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی پیچیده همه چیز را دگرگون می کند تا ماهان به خشونت فلم خود گرفتار شود.

«لیلا حاتمی»، «علی مصفا»، «فرهاد اصلانی»، «امیر آقایی»، «گوهر خیراندیش»، «نادر فلاح» از جمله بازیگران «مردی بدون سایه» هستند که همراه تعدادی از بازیگران اسپانیایی به ایفای نقش در این فلم پرداخته اند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های کانال تلویزیونی آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 20:45 شام به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15  به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس fa2.ifilmtv.com قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ح/ح ح 

نظر شما
ارسال نظر