نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3816
-
الف
+

«تولدی دیگر» در شبکه آی فیلم2

سریال «تولدی دیگر» از روز پنج شنبه 4 میزان(مهر) از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با اتمام دوسیه های «کارآگاه شمسی و مادام» و حل مشکلات دوستان و اهالی محله، سریال دیدنی «تولدی دیگر» به کارگردانی «داریوش فرهنگ» از روز پنج شنبه 4 میزان(مهر) از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

«تولدی دیگر» به تهیه‌کنندگی «مسعود رسام» و «بیژن بیرنگ»، محصول سال ۱۳۷۷ هجری خورشیدی صدا و سیمای ایران است.

سریال خانوادگی «تولدی دیگر» داستان زن و شوهری پولدار است که با وجود سه فرزند مصمم به طلاق هستند. داستان از آنجا آغاز می‌شود که این زن و شوهر موقع رفتن به یک مهمانی در حین مشاجره لفظی در موتر دچار حادثه شده و موتر آنها به همراه زن به دره سقوط می‌کند و آتش می‌گیرد.

شوهر در آخرین لحظات خود را از موتر بیرون می اندازد اما در این حادثه اثری از زن وجود ندارد. زن خانواده که چهره‌اش سوخته، در حالت بیهوشی توسط یک داکتر جراح زیبایی پیدا می‌شود و پس از تغییر چهره به صورت پرستاری ناشناس به منزل سابق خود بر می‌گردد و ...

«جمیله شیخی»، «عبدالرضا اکبری»، «لعیا زنگنه»، «فریبا متخصص»، «محمود عزیزی»، «فرهاد جم»، «زهره حمیدی»، «مهران ضیغمی»، «پوراندخت مهیمن» و «ساناز سماواتی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «تولدی دیگر» از روز پنج شنبه 4 میزان(مهر) هر روز ساعت 4 عصر به وقت تهران ، 5 عصر کابل و 5:30 عصر به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر