نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6379
-
الف
+

«ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» و «خرها آدم نمی شوند» به زودی در سینماهای ایران

مجوز نمایش فلم های «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» و «خرها آدم نمی شوند» صادر شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، مجوز نمایش دو فلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی «مهرداد غفار زاده» و «پروانه» با عنوان پیشین «خرها آدم نمی شوند» ساخته «اکبرمنصور فلاح» ، توسط شورای صدور جواز نمایش فلم‌های سینمایی ایران صادر شد. 

ترانه ای عاشقانه برایم بخوان

در خلاصه داستان فلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» آمده است که : «امره» جوان خوش صدا با دوست نزدیکش «هاکان» در یک رستورانت در استانبول کار می‌کنند، امره رابطه‌ای صمیمی با مادرش دارد و گاهی برای کودکان پرورشگاه بچه‌های بهشت کانسرت هایی تک نفره اجرا می کند...

«پژمان بازغی»، «افسانه پاکرو»، «امید روحانی»، و «سارا احمدی» از بازیگران ایرانی و «یوسف چیم» ، «علی بوراک جیلان» ، «هازال تورسان» و «آیشن اینجی» از جمله بازیگران ترکیه ای این فلم سینمایی می باشند.

گفتنی است که «چناره ملک زاده» آوازخوان آذربایجانی پرطرفدار در بین ایرانی‌ها در این فلم به نقش آفرینی می پردازد.

در خلاصه داستان فلم «پروانه» با نام پیشین «خرها آدم نمی شوند» آمده است: «بعضی از آدم‌ها در دنیای واقعی خطا‌هایی کرده و به همین دلیل تبدیل به خر و به جنگل تبعید شده‌اند. معلمی تحت نام «ادیب» برای آموزش آنان به جنگل می‌رود تا با گذراندن مراحل آموزش، به اشتباه خود پی برده، هویت اصلی خود را بازیافته، آدم شده و به جامعه بازگردند. حدود سه ماه می‌گذرد و اثری از ادیب نمی‌شود تا اینکه ...»

«لیلا اوتادی»، «یوسف تیموری»، «ارژنگ امیرفضلی»، «یوسف مرادیان» و ... در این فلم بازی می‌کنند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر