نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4999
-
الف
+

«بهنام تشکر» از نقش عجیب و غریبش در سریال «گمشدگان» می گوید

نشر سریال «گمشدگان» از شبکه آی فیلم 2، بازخورد بسیار مثبتی بین مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان داشته است.

به گزارش آی فیلم2، با وجود اینکه زمان زیادی از آغاز نشر سریال گمشدگان در شبکه آی فیلم 2 نمی گذرد ، بازخورد بسیار مثبتی بین مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان داشته و پیش بینی می شود این روند روز به روز افزایش یابد.

«بهنام تشکر» بازیگر کرکتر منصور قادری در سریال در حال نشر«گمشدگان»، طی مصاحبه ای گفت: «نقشم در سریال گمشدگان عجیب و غریب بود . در کل تجربه خوبی برایم بود، به ویژه همکاری‌ام با کارگردان لذت‌بخش بود.»

تشکر واکنش و عکس‌العمل مردم نسبت به کرکتر غیر عادی اش در سریال گمشدگان را خوب توصیف کرد و گفت:«به هر حال کمی برایشان عجیب و غریب بود که در یک کار جدی حضور داشتم. حضور من در نقش جدی در سریال «گمشدگان» به فلمنامه برمی‌گردد.»

بهنام تشکرو روشنک گرامی در سریال گمشدگان

بهنام تشکر درباره اینکه آیا ضعف سریال‌های طنز او را به سوی نقش جدی کشانده است؟ گفت: «حضورم در این مجموعه ارتباطی به ضعف فلمنامه‌های طنز، خوب و یا بد بودن آن‌ها ندارد. فلمنامه را خواندم و با اینکه در چند قسمت از این سریال بیشتر بازی نداشتم، اما پذیرفتم. با تمریناتی هم که با کارگردان پیش از شروع کار داشتیم، تصمیم گرفتم در این مجموعه حضور داشته باشم.»

وی تصریح کرد: « فلمنامه کامل پیش از کلید خوردن یک سریال، نه تنها برای بازیگر خوب است، بلکه برای کارگردان و حتی خود نویسنده هم خوب است. اگر فلمنامه به شکل کامل تحویل داده شود، باز هم می‌توان آن را اصلاح کرد و از طرفی به هر حال نقاط بازی بازیگران در فلمنامه‌های کامل مشخص‌تر می‌شود.»

«بهنام تشکر» در سریال در حال نشر «گمشدگان» کرکتر یک پدر معتاد را ایفا می کند که مشکلات زیادی را برای خانواده به بار آورده است.

«بهنام تشکر» در ۴ دلو(بهمن) سال 1355 خورشیدی در بندر انزلی (یکی از شهرهای شمالی ایران) به دنیا آمد.

بهنام تشکر

تشکر فارغ التحصیل رشته اقتصاد بازرگانی است. وی فعالیت در تئاتر را در سال 1375 با نمایش کمیدی «میرزا فرفره» در شهر ساری آغاز کرد. او به مدت دو سال به فعالیت در بخش دوبله پرداخت و در سال 1387 گویندگی در رادیو را آغاز کرد. 

این هنرمند، در سال 1388 با بازی در فیلم «زیر آب» قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت. او در سریال هایی چون «مروارید سرخ» (1384-1383)، «عصای پیری» (1384)، «مثل همیشه» (1384)، «ساخت ایران» (1391-1390)، «دزد و پلیس» (1391)، «دودکش» (1392)، «ساختمان پزشکان» (1390) ، «پادری» (1395) و «بین خودمون بمونه» (1393) و همچنین فیلم‌های «روز رستاخیز» (۱۳۸۹)، «استرداد» (1390) و «بچگی‌تو فراموش نکن» (1390) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

وی همچنین به عنوان صداپیشه، در مجموعه‌ی «پژمان» (1392) حضور داشته‎است.

بهنام تشکر

تشکر ، با بازی در نقش داکتر نیما در مجموعه‌ی «ساختمان پزشکان» (1390-1389) به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل شد.

گفتنی است ، سریال گمشدگان همه روزه ساعت 19:00 به وقت تهران و کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

جدیدترین عکس بازیگران «فوق لیسانسه ها»

نقش آفرینی بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر ایران در «فوق لیسانسه ها»

اولین ویدیوی نشر شده از «زندانی های» کارگردان اخراجی ها

آخرین خبر ها از مراحل ساخت سریال « فوق لیسانسه ها » + عکس

دانلود سریال دودکش

دانلود سریال پادری 

دانلود سریال گمشدگان

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر