نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
87
-
الف
+

شهادت رهبر حماس یادآور آخرین لحظات مختار

در این ویدیو سکانسی را مشاهده می کنید که با 10 سال فاصله از روی واقعیت ساخته شده است.

به گزارش شبکه آی فیلم 2، به دنبال شهادت «یحی السنوار» و منتشر شدن ویدیوی یک دقیقه ای از لحظه شهادت وی توسط رژیم صهیونیستی، کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها واکنش های مختلفی نسبت به این موضوع نشان دادند.

این فلم در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده که آن‌ها قبلا ادعا کرده بودند یحیی سنوار در زیر زمین پنهان شده و اسرای اسرائیلی را سپر خود کرده است.

اما ارتش رژیم صهیونیستی با دستان خود این ادعا را رد کرد و با انتشار این فلم نشان داد که یحیی سنوار نه زیر زمین پنهان شده بود و نه اسیری را سپر انسانی خود کرده بود بلکه شجاعانه در چند متری آنان بود. این ویدیو آرمان یک ملت است؛ رشادت یک ملت است و آرمان ملت مقاوم فلسطین تا ابد با این فیلم زنده خواهد ماند.

همزمان با انتشار تصاویر شهادت یحیی سنوار در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، مقایسه این تصویر با سکانس آخر مختارنامه شکل گرفت.

در این سکانس شهادت «مختار» با آخرین لحظه به شهادت رسیدن «یحی النسوار» مقایسه شده است زمانی که  «مختار» با تنی زخمی همچنان درحال نبرد است اما هیچ سربازی جرات نزدیک شدن به او را ندارد.

شهید «یحیی سنوار» در 29 اکتبر به دنیا آمد، 18 اکتبر از زندان آزاد شد، در نهایت7 اکتبر طوفان الاقصی به‌پا کرد و در نهایت 16 اکتبر در میدان جنگ شهید شد.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر