نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
124
-
الف
+

فلم «چکمه های استالین» را از شبکه آی فیلم2 تماشا کنید

فلم سینمایی «چکمه های استالین» روز پنجشنبه 10 عقرب (آبان) از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

فلم سینمایی «چکمه های استالین» به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک «بیژن صمصامی» و «رضا حامدی خواه» روز پنجشنبه 10 عقرب (آبان) از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

این اثر به نویسندگی «فرهاد نقدعلی» تقابل دو فرد خاص از دو طبقه اجتماعی را در قالب داستانی ملودرام روایت می کند.

داستان «چکمه های استالین» درباره پیرمردی 80 ساله به نام «آقابزرگ» است که همیشه در گذشته خود زندگی می کند. او نتوانسته است با زندگی امروزی ارتباط برقرار کند و همه فرزندانش به نوعی در حاشیه زندگی او هستند. یکی از فرزندان او که صاحب موسسه کرایه اتومبیل است، یکی از موترران هایش (راننده هایش) به نام «امیر» را مامور می کند تا در طول دوران بیماری آقابزرگ از وی مراقبت کند.

«امیر» به تدریج تلاش می کند تا با بازسازی خاطرات گذشته ، آقابزرگ را با زندگی امروز آشتی دهد. حضور دختری با نام «پری» در این مسیر که در زمینه روان شناسی تحصیل کرده، ماجراهایی را به وجود می آورد.

بازیگرانی همچون «سعید پورصمیمی»، «حمیدرضا پگاه»، «یکتا ناصر»، «پوراندخت مهیمن»، «حسین خانی بیک»، «رضا راد منش»، «سیامک منصری»، «مصطفی قربانی» و «علیرضا ناصح» در این فلم ایفای نقش دارند.

 فلم سینمایی «چکمه های استالین» روز پنجشنبه 10 عقرب (آبان) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر