نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
89
-
الف
+

«غلامرضا جعفری»: از 45 سال مهمان نوازی ایرانیان از افغانستانی های سپاسگزارم

«غلامرضا جعفری» در مراسم رونمایی و اکران فلم سینمایی «نهنگ ها» از مهمان نوازی مردم ایران در مقابل افغانستانی ها تشکر کرد.

به گزارش شبکه آی فیلم 2، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فلم سینمایی «نهنگ‌ها» به نویسندگی «غلامرضا جعفری» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

«غلامرضا جعفری» کارگردان فلم «نهنگ‌ها» با اشاره به مهمان‌نواز بودن مردم ایران گفت: واقعیت این است که نسل پدران من بیش از چهار دهه است که در ایران هستند. نسلی از افغانستانی‌های مهاجر در ایران که به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند و ایران را خیلی دوست دارند.

نویسنده فلم سینمایی «نهنگ ها» ادامه داد: 45 سال است که مهاجران افغانستانی در ایران هستند و دوستان ایرانی در این 45 سال مهمان‌نوازی کرده‌اند و من از طرف خودم برای این 45 سال مهمان‌نوازی واقعاً تشکر می‌کنم.

جعفری با اشاره به داستان فلم «نهنگ‌ها» بیان کرد: در این فلم سعی کرده‌ام که اگر نقدی دارم، منصفانه باشد.

وی ادامه داد: اینکه فلم یک فلمساز افغانستانی اکران شود به نظرم نشان‌دهنده همین مهمان‌نوازی است. من از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم که این دو ملت بتوانند بیش از این با هم دوست باشند و یکدیگر را دوست داشته باشند.

«نهنگ‌ها» داستان خانواده‌ای افغانستانی را که در یک ویلا سرایدار هستند، روایت می‌کند.

«سوگل قلاتیان»، «وحید شیخ زاده»، «امیر زمستانی»، «شهره سادات موسوی»، «حسن مقصودی»، «سحرناز عباس‌زاده»، «الناز محمد بیگی»، «ایلین جاهد»، «رونیکا بهرام زاده»، «سهراب انصاریان» و «مرجان علوی» در این فلم بازی کرده‌اند.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر