نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
178
-
الف
+

نشر سریال تاریخی و عاشقانه «در چشم باد» از آی فیلم2

سریال «در چشم باد» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزجانی» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «شوق پرواز»، از روز چهارشنبه 4 میزان (مهر) سریال تاریخی «در چشم باد» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزجانی» از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در چشم باد

سریال «در چشم باد» قصه زندگی یک فامیل ایرانی است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان ازحدود یک قرن پیش در دوره قیام یکی از مجاهدان ایرانی به نام «میرزا کوچک جنگلی» علیه اشغالگران انگلیسی در جنگل های شمال ایران تا آزادسازی شهر خرمشهر درجنگ بین ایران و عراق را به تصویر می کشد.

در چشم باد

قصه از زمانی آغاز می‌شود که «میرزا کوچک خان جنگلی»، در شمال ایران قیام کرده، یک حکومت محلی تشکیل داده و اعلام جمهوری می‌کند. با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران به شمول دوران قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی را بازگو می‌کند.

در چشم باد

در خلاصه این سریال آمده است؛ «حسن ایرانی» که از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است، پس از کشته شدن میرزا، به همراه فامیلش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را ادامه می دهد. ایرانی سه پسر و یک دختر دارد که از میان آن ها، یکی از پسرانش به نام «بیژن» خلبانی را به عنوان حرفه خود انتخاب می‌کند و دیگری که «نادر» نام دارد، به تجارت مصروف می‌شود و...

در چشم باد

«پارسا پیروزفر»، «نیوشا ضیغمی»، «کامبیز دیرباز»، «سعید نیکپور»، «فخرالدین صدیق‌شریف»، «لاله اسکندری»، «اکبر عبدی»، «ارسلان قاسمی»، زنده یاد «بیتا توکلی»، «پوریا پوربهرامی»، «جهانگیر الماسی»، «محمدرضا هدایتی»، «سحر جعفری جوزانی»، «رضا شفیعی جم»، «گلاره عباسی»، «فریبا متخصص»، زنده یاد «ماه چهره خلیلی»، «مهدی کاسه‌ساز»، «هومن سیدی»، «سام درخشانی»، زنده یاد «سعید راد»، «مصطفی زمانی»، «سیما تیرانداز» و بازیگران تاجیکستانی چون «ستاره صفرآوه»، زنده یاد «حبیب‌الله عبدالرزاق» و «لطافت یوسفی» از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

سریال «در چشم باد» از روز چهارشنبه 4 میزان (مهر) به جز روزهای پنجشنبه هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر