نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
38
-
الف
+

در«شوق پرواز» می بینید؛ مراسم خواستگاری «عباس بابایی» و «ملیحه حکمت»

در این گزارش سکانسی از سریال در حال نشر «شوق پرواز» را تماشا می کنید.

سریال«شوق پرواز»، به کارگردانی زنده یاد «یدالله صمدی» به جز روزهای پنجشنبه هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

«شوق پرواز» به نویسندگی «فرهاد توحیدی»، «مهدی محمدنژادیان» و «حسین تراب نژاد» محصول سال 1390 خورشیدی، زندگی «عباس بابایی» یکی از خلبانان (پیلوت ) نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  از دوران کودکی تا زمان به شهادت رسیدن را به تصویر می‌کشد و روایتگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این پیلوت شجاع و فداکار است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زن محققی درباره زندگی شهید «عباس بابایی» تحقیق می‌كند. نامزد او حدود 6 ماه است كه برای انجام كاری به خارج از كشور رفته و از کار تحقیقاتی وی خبر ندارد. زن تحقیقات خود را درباره زندگی عباس بابایی آغاز می‌كند، با خانواده وی آشنا می‌شود و اطلاعات ارزشمندی کسب می کند اما در یك سانحه ترافیکی زخمی شده و به کما می‌رود.

در ادامه همسر او پس از بازگشت از سفر، از طریق دست‌نوشته‌ها، عكس‌ها، سی‌دی‌ها و فلم‌هایی كه متعلق به همسرش است از موضوع تحقیق وی مطلع شده و تصمیم می‌گیرد ادامه كار را خودش به سرانجام برساند. در حین وقوع داستان و تحقیقات این زوج، قسمت‌هایی از زندگی این پیلوت شجاع در دوران كودكی، جوانی، ازدواج، فرماندهی در پایگاه‌ نظامی تا به شهادت رسیدن در سال 66 به تصویر در می‌ آید.

«شهاب حسینی»، «شهرام حقیقت دوست»، «الهام حمیدی»، «ستاره اسكندری»، «افسانه بایگان»، «اکبر عبدی»، «فرهاد قائمیان»، «عبدالرضا اکبری»، مرحوم «عباس امیری مقدم»، «کورش تهامی»، زنده یاد «حسن جوهرچی»، «مهران رجبی»، «مینا جعفرزاده»، «مهدی فقیه»، «مهرداد ضیایی»، «اتابک نادری»، «محسن افشانی»، زنده یاد «زهره حمیدی»، «بهزاد رحیم‌خانی»، «سید علی صالحی»، «اکرم محمدی»، «فخرالدین صدیق شریف»، «پوراندخت مهیمن»، «حسین بابایی» و «سلما بابایی» در این سریال نقش آفرینی می کنند.

در سکانسی از سریال «شوق پرواز» تماشا می کنید؛ شهید «عباس بابایی» بعد از تلاش های فراوان، برای بار دوم فامیلش را راضی می کند تا به خواستگاری دختر مامایش(ملیحه) بروند..

در ویدیو فوق، سکانسی از قسمت سوم سریال «شوق پرواز» را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر