نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1034
-
الف
+

سریال های «متهم گریخت» و «زیرخاکی4» به زودی در آی فیلم 2

سریال های «متهم گریخت» و «زیرخاکی4» روز جمعه 16 سنبله (شهریر) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شوند.

 با به پایان رسیدن سریال های «وفا» و «معصومیت از دست رفته»، از روز جمعه 16سنبله (شهریور) سریال های «متهم گریخت» به کارگردانی «رضا عطاران» و «زیرخاکی4» به کارگردانی «جلیل سامان» از شبکه آی فیلم 2 نشر می شوند.

سریال کمیدی «متهم گریخت» به نویسندگی «سعید آقاخانی» محصول سال 1384 خورشیدی می باشد.

متهم گریخت

در خلاصه این سریال آمده است؛ «هاشم» آقا به خاطر مشکل قلبی و به اصرار همسرش، کار در تعمیرگاه را رها کرده و به امید وظیفه ای بهتر، به همراه خانواده‌اش از شهرستان به تهران مهاجرت می‌کند. اما زندگی در تهران، او و فامیلش را با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌سازد . . .

زنده یاد«سیروس گرجستانی»، «مریم امیر جلالی»، «علی صادقی»، «سعید آقا خانی» ،زنده یاد «محمود بهرامی» ،«رضا عطاران»، «شهربانو موسوی» ،«علیرضا جعفری»، «ملیکا زارعی»، «احمد پورمخبر»، «مجید شهریاری»، «بهشاد شریفیان»، «خشایار راد»، «لیدا فتح‌الهی»، «پروین ملکی»، زنده یاد «پروین میکده» و …در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «متهم گریخت» از جمعه 16سنبله (شهریور) هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

زیرخاکی 4

قابل ذکر است، با به پایان رسیدن سریال «معصومیت از دست رفته»، روز جمعه 16سنبله (شهریور) سریال «زیرخاکی4» جایگزین آن خواهد شد.

سریال «زیرخاکی4» به نویسندگی و کارگردانی «جلیل سامان» و تهیه کنندگی «رضا نصیری نیا» محصول سال 1402 خورشیدی می باشد.

در خلاصه این اثر آمده است؛ اکنون «فریبرز باغ بیشه» قصد دارد به دنبال ستاره سینما شدن برود که راهی برای یافتن زیرخاکی‌ای که از پیدا کردن آن‌ ناامید مانده بود، پیدا کند.

در فصل چهارم سریال «زیرخاکی» بازیگرانی چون «پژمان جمشیدی»، «ژاله صامتی»، «گیتی قاسمی»، «سیاوش چراغی پور»، «رایان سرلک»، «بهراد خرازی»، «منصور نصیری»، «خسرو احمدی»، «اصغر نقی زاده»، «مریم موسویان»، «مهری آل آقا»، «فیلیپ ساپرکین»، «کوروش سلیمانی»، «محمد شیری» و «هومن برق‌نورد» ایفای نقش دارند.

بر این اساس سریال «زیرخاکی4» از جمعه 16سنبله (شهریور) هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر مشاهده کنید:

دانلود فصل اول سریال «زیرخاکی»

دانلود فصل دوم سریال «زیرخاکی»

دانلود فصل سوم سریال «زیرخاکی»

دانلود سریال «متهم گریخت»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر