نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
284
-
الف
+

آهنگ «به هوای تو گریه شدن رسم تقدیره» با صدای «مهدی یغمایی»+ ویدیو

در این گزارش موزیک ویدیوی «به هوای تو گریه شدن رسم تقدیره» با صدای «مهدی یغمایی» را در سریال «نجلا1» تماشا می کنید.

فصل اول سریال «نجلا» ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

«مهدی یغمایی» آوازخوان، نوازنده، تنظیم‌کننده و آهنگساز پاپ ایرانی آهنگ «به هوای تو گریه شدن رسم تقدیره» را  در سکانسی از سریال «نجلا1» خوانده است.

«مهدی یغمایی» در همان سال‌های نوجوانی استعداد خواندن را در خود کشف کرد و پرورش داد تا این که از سال 1372 نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد.

وی بعد از سال‌ها تلاش در به دست آوردن تجربه در خواندن آواز سنتی به آرامی تصمیم خود را در تغییر سبک خوانندگی عملی کرد تا اینکه در سال1380 با توجه به داشتن مهارت کامل در خواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدا از موسیقی سنتی به صورت حرفوی پا به عرصهٔ موسیقی ایران نهاد.

ناگفته نماند که مهدی یغمایی در سال 1374 شروع به تحصیل در دانشگاه شاهرود نمود و در سال 1379 تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ شیمی کاربردی به پایان رساند.

یغمایی ابتدا همکاری خود را با گروه «ژوان» آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل 12 پارچه موسیقایی را منتشر نمود که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به «دختر بهار»، «سایه»، «دلم تنگه»، «ستاره جون» و .. اشاره کرد.

یغمایی از سال 1393 در کنار «پوریا حیدری»، «فریدون آسرایی» و «فرهاد برنجان» داوری برنامهٔ «شب کوک» که یک مسابقهٔ خوانندگی و کشف صدا بود را برعهده داشت.

آلبوم «سلام آقا» کاری گروهی بود به مناسبت ماه محرم سال 1388 با صدای «مهدی یغمایی» و چند تن دیگر از خوانندگان ایرانی منتشر شد. در این آلبوم خوانندگی 4 قطعه به نام‌های «گل پرپر»، «ماه قبیله»، «شام غریبان» و «با حسین» به عهدهٔ «مهدی یغمایی» بود.

همکاری به‌عنوان خواننده در فلم «دوباره عاشقی»، بر عهده گرفتن تیتراژ آغازین برنامهٔ «ماه عسل» در سال 1390 (حس می‌کنم تورو)، خوانندگی یغمایی در آلبوم مناسبتی «دلصدا» در کنار چند تن از خوانندگان دیگر و اجرای قطعهٔ «خاطره»  از دیگر فعالیت های این آوازخوان ایرانی می باشد.

در کلیپ ویدیوی بالا آهنگ «به هوای تو گریه شدن رسم تقدیره» با صدای «مهدی یغمایی» را شنونده هستید.

در پیوند با این بر بخوانید:

با هم ببینیم و بشنویم؛ آهنگ «والا محمد» پیشکش آی فیلم 2 به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)

با هم تماشا کنیم ؛ تیتراژ «تکیه بر باد» با صدای آوازخوان مشهور ایرانی

م ا 

نظر شما
ارسال نظر