نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
347
-
الف
+

سریال «از سرنوشت»؛ وظیفه مهم مردم در قبال کودکان پرورشگاهی

در این گزارش سکانسی از سریال «از سرنوشت» را تماشا می کنید.

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی «محمدرضا خردمندان» و «علیرضا بذرافشان» که چندی پش از شبکه آی فیلم 2 نشر شد؛ محصول سال 1398 خورشیدی است.

این سریال داستان دو کودک که در یتیم خانه زندگی می کنند را به تصویر می شد و قصه را تا دوران نوجوانی و جوانی آنها و فراز و نشیب های زندگی شان به نمایش میگذارد.

«میترا رفیع»، «پوریا پورسرخ»، «مجید واشقانی»، «لیلا بلوکات»، «حبیب دهقان‌نسب»، «علیرضا استادی»، «ابوالفضل همراه»، «حسین پاکدل»، «مریم کاظمی»، «فریبا نادری»، «مهدی صبایی»، «سید مهرداد ضیایی»، «مائده طهماسبی»، «شبنم فرشادجو»، «راستین عزیزپور»، «امیررضا فرامرزی»، «کیسان دیباج»، «دارا حیایی»، «فاطیما بهارمست»، «راستین عزیزپور» و «امیررضافرامرزی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

در سکانسی از سریال «از سرنوشت» تماشا می کنید؛ «سهراب» و «هاشم» که از دوران طفولیت در یتیم خانه تحت سرپرستی آقای «خندان» زندگی می کنند دوستان صمیمی یکدیگر می باشند، «هاشم» که پسری سرکش و مغرور است در مکتب با یکی از هم صنفی های خود دعوا می کند، «سهراب» هم برای حمایت از دوستش ناگزیر می شود در این دعوای ناخواسته اشتراک می کند، در این میان «بهادری» هم صنفی آنها زخمی می شود و همین امر موجب خشم پدر او شده و از مدیر مکتب درخواست اخراج «هاشم» و «سهراب» را دارد و ...

در ویدیوی فوق سکانسی از سریال «از سرنوشت» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر