نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
332
-
الف
+

«بوتیمار» جایگزین سریال «پهلوانان نمی‌میرند» می شود

سریال «بوتیمار» به کارگردانی «علیرضا نجف زاده» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با توجه به نشر قسمت های پایانی سریال «پهلوانان نمی‌میرند»، از روز چهارشنبه 10اسد (مرداد)، سریال «بوتیمار» به کارگردانی «علیرضا نجف زاده» جایگزین آن خواهد شد.

این سریال به نویسندگی «سعید جلالی»، «شهاب عباسی» و «آرمان صبوری» و به تهیه کنندگی «مهران مهام» محصول سال 1400 خورشیدی است.

سریال بوتیمار

داستان این سریال در مورد خانواده «گلابی» است که قبل از شیوع ویروس کرونا، چهار موتر اقساطی خریداری کرده‌اند تا آنها را بفروشند و خانهٔ بزرگی برای مادر خانواده بخرند. اما موتر ها تحویل داده نمی‌شود تا اینکه پدر خانواده یعنی پرویز گلابی متوجه می‌شود این شرکت کلاهبردار بوده است. او برای یافتن طلا های همسر خود که به یکی از کارمندان لیزینگ داده بود عازم شمال می‌شود…

بوتمیار

«حمید لولایی»، «مرجانه گلچین»، «اشکان اشتیاق»، «علی صبوری»، «هدایت هاشمی»، «مهران رجبی»، «ساناز سماواتی»، «سارا مقربی»، «ندا کوهی»، «سپند امیرسلیمانی»، «رامین ناصرنصیر»، «شهاب عباسی»، «علیرضا درویش» و ... از جمله بازیگران این سریال می باشند.

بوتیمار

سریال «بوتیمار» از روز چهارشنبه 10 اسد(مرداد) 1403هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر