نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
338
-
الف
+

آشنایی با «شایسته ایرانی» بازیگر سریال های «ترور خاموش» و «برف بی صدا می بارد»

در این گزارش با «شایسته ایرانی» بازیگر سریال های در حال نشر «ترور خاموش» و «برف بی صدا می بارد» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «شایسته ایرانی» بازیگر سریال های در حال نشر  «ترور خاموش» و  «برف بی صدا می بارد» متولد 2 سرطان (تیرماه) سال 1358 در تهران است.

وی که فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است دوره های بازیگری را در کانون سینماگران جوان ایران گذراند و فعالیت خود را از اوایل دهه 80 با تجربه های متعدد و ایفای نقش بر روی صحنه تیاتر شروع کرد.

شاسته ایرانی

او  برای اولین بار در سال 1384 در سن 26 سالگی با فلم «آفساید» مقابل کمره قرار گرفت.

شایسته ایرانی

این بانوی هنرمند ایرانی در سال 1388 با سریال «عید امسال» به کارگردانی «سعید آقاخانی» اولین تجربه تلویزیونی خود را کسب کرد اما شهرتش از سال 1398 با سریال «ترور خاموش» شروع شد.

ترور خاموش

سریال تلویزیونی «ترور خاموش» به کارگردانی «احمد معظمی» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«شایسته ایرانی» در این سریال نقش دختری به نام «نغمه» را ایفا می کند که به خاطر مشکلات معیشتی و اجتماعی ناگزیر شده است در قالب فروشنده مواد مخدر فعالیت نماید.

همچنین در فصل اول سریال «ستایش»، «شایسته ایرانی» نقش «زیور» پرستار بچه‌های «صابر» را ایفا کرد.

شایسته ایرانیشایسته ایرانی

گفتنی است این هنرمند ایرانی در سریال در حال نشر «برف بی صدا می بارد» نقش «منظر» را ایفا می کند.

سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی «پوریا آذربایجانی» به جز پنجشنبه ها هر شب، ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

برف بی صدا می بارد

«شایسته ایرانی» همچنین در سریال های «ایراندخت»، «خانه امن» و فلم های «موج سوم»، «آینه‌های روبرو»، «امکان مینا»، «فصل نرگس» و «کامیون» بازی کرده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر