نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
541
-
الف
+

«آزاده سیفی» از ایفای نقش در سریال «پرده نشین» تا «هم سایه»

در این گزارش با «آزاده سیفی» بازیگر نقش «نورا» در سریال «هم سایه» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «آزاده سیفی» بازیگر نقش «نورا» در سریال در حال نشر «هم سایه» سال 1368 خورشیدی در مشهد متولد شد.

آزاده سیفی

وی دانش آموخته رشته مهندسی عمران است که کار بازیگری را با اشتراک در کلاس های آزاد این رشته آغاز کرده و سپس وارد سینما شد.

آزاده سیفی

این بازیگر جوان نخستین بار با سریال «پرده نشین» ساخته «بهروز شعیبی» در قاب تلویزیون دیده شد و پس از آن در سریال های «زندگی زیباست» و «پس از آزادی» ایفای نقش کرد.

آزاده سیفیآزاده سیفی

بانو «سیفی» همچنین تجربه بازی در مقابل کمره (دوربین) در چند فلم کوتاه دارد که از آن ها جمله می توان به فلم های کوتاه «جنس ضعیف»، «امروز جمعه است»، «خانه من»، و «دانر» اشاره کرد.

آزاه سیفی

این هنرمند جوان ایرانی همچنین در نمایش های «به روایت دخترها»، «کرمچاله»، «نفس عمیق» و «هزار پروانه طلا»به روی صحنه رفته  و نیز در فلم  های «اتاق مهمان»و «ساعت 6 صبح» نیز ایفای نقش داشته است.

چندی پیش «آزاده سیفی» بازیگر ایرانی با حضور در ویژه‌ برنامه نوروزی «به وقت بهار» شبکه آی فیلم 2 در خصوص چالش های ایفای نقش یک دختر افغانستانی در سریال «هم سایه» عنوان کرد: به دلیل اینکه اصالتاً از شهر مشهد و کاشمر هستم با لهجه افغانستانی آشنا بودم و مشکلی برای گفتن جملات نداشتم اما همواره سعی می کردم تا لهجه کاشمری بر لهجه افغانستانی غلبه نکند.

آزاده سیفی

گفتنی است که سریال «هم سایه» با هنرنمایی «آزاده سیفی»، هر روز، ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«آزاده سیفی»: پر چالش ترین نقشی که تا کنون ایفا کردم، نقش یک دختر افغانستانی است

م ا 

نظر شما
ارسال نظر