نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
137
-
الف
+

بشنویم؛ بازخوانی آهنگ «آفتاب» توسط «صفیر پارسا» در مرحله فینال «نواهنگ4»

در این گزارش اجرای زیبای «صفیر پارسا» مقام نخست «نواهنگ4» را در مرحله نهایی مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «صفیر پارسا» آوازخوان نوجوان افغانستان، متولد سال 1383،در مرحله فینال فصل چهارم مسابقه خوانندگی «نواهنگ»، آهنگ «آفتاب» را بازخوانی کرد.

در مرحله نهایی این مسابقه خوانندگی که شامگاه سال نو از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید، نفرات برتر معرفی شدند. در این مرحله سه تن از اشتراک کنندگان«صفیر پارسا»، «شفیق امینی» و «عزیز احمد عظیمی» به رقابت پرداختند. «صفیر پارسا» هنرمند جوان اهل هرات، بعد از ماه ها تلاش پی در پی و رقابت با رقبای سرسخت، توانست مقام نخست فصل چهارم «نواهنگ» را کسب نماید.

در فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» از بین ویدیو های ارسالی اشتراک کنندگان تعداد 120 نفر انتخاب شدند که یکی از آنها «صفیر پارسا» بود.

«صفیر پارسا» در رقابت با اشتراک کنندگان گروه سوم مرحله 42 بهترین «نواهنگ4» توانست به مرحله 18 بهترین راه پیدا کند.

هم چنان این هنرمند جوان با سپری نمودن مرحله 18 بهترین، 9 بهترین و 7 بهترین، در مرحله 5 بهترین وارد مرحله رای مردمی شد که دوباره با حمایت طرفدارانش توانست آخرین اجرای خود را به روی صحنه «نواهنگ4» داشته باشد.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» با قضاوت و داوری «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان در شب سال نو 1403 به اتمام رسید.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر