نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
180
-
الف
+

آهنگ «توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما» با صدای «فرهاد اکبر»

در این گزارش قطعه زیبا و شنیدنی «توکل» را با صدای «فرهاد اکبر» خواننده جوان افغانستان تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، «فرها اکبر» آواز خوان جوان افغانستانی قطعه «توکل» را به تهیه کنندگی و کارگردانی «فرزام محبی» و «مصطفی هیودی» اجرا کرده است.

وی متولد 5 اسد(مرداد) سال 1365 خورشیدی در شهر هرات می باشد.

«فرها اکبر» هنگامی که 13 سال سن داشت در گروه سرود مکتب عضو شد. وی در 18 سالگی موسیقی را تحت نظر اساتید موسیقی افغانستانی و ایرانی فراگرفت.

موسیقی «فرهاد اکبر» بیشتر شامل آهنگ هایی با مضامین اسلامی و معنوی است. وی همچنین از موضوعات ارزشی، اجتماعی و بشر دوستانه در موسیقی خود استفاده می کند.

آقای اکبر، در سال 1392 از بهر نشان دادن مظلومیت مردم جنگ زده افغانستان آهنگ «وحدت» را خواند که با استقبال مسلمانان فارسی زبان مواجه شد.

بعد از نشر اولین آهنگ «فرهاد اکبر» در سال 1392 که به 2 زبان فارسی و عربی بود به تعداد مخاطبان او افزوده شد و آهنگ هایش  از رسانه های کشورهای مختلفی چون ایران، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان، هند، مالزیا، اندونیزیا و بیشتر کشورهایی که مسلمانان زندگی می کنند ، نشر شد.

سپس ، این آوازخوان جوان افغانستانی دومین تک آهنگ خود را تحت نام «آیه رحمت» نشر کرد. این آهنگ در فستیوال شبکه جهانی آریانا که در هند برگزار شد به عنوان بهترین آهنگ اسلامی سال 2013 از سوی داوران و مردم برگزیده شد.

در ویدیو بالا، قطعه «توکل» را با صدای «فرهاد اکبر» تماشا می کنید.

در پیوند با این مطلب بیشتر بخوانید:

«رمضان» با صدای «فرهاد اکبر» آوازخوان جوان افغانستان

«آیه رحمت» با صدای «فرهاد اکبر» آوازخوان جوان افغانستان

«شب قدر» با صدای «فرهاد اکبر» آوازخوان جوان افغانستان

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر