نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
169
-
الف
+

به بهانه سالگرد تاسیس شبکه آی فیلم2؛ مصاحبه اختصاصی با مجری آی فیلم2

«سید بشیر موسوی» از ناگفته های شیرین گردانندگی در تلویزیون آی فیلم2 می گوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سید بشیر موسوی» مجری برنامه «پنجره آی ‌فيلم» و ناظر محتوایی مسابقه «نواهنگ4»  از تجربیات حضور خود در آی فیلم2 سخن گفت.

آقای موسوی در نخست، عوامل شبکه آی فیلم2 را به عنوان یک خانواده صمیمی یاد کرده و بیان نمود: کار کردن در کنار همکاران خوبم که صادقانه برای پیشبرد این کانال زحمت می کشند، یک افتخار بزرگ است و من چیزهای زیادی را از اینجا یاد گرفتم و دوست دارم بیشتر یاد بگیرم. 

مجری «پنجره آی فیلم» ادامه داد: یک معمار وقتی خانه ای را تعمیر می کند، از چیدن خشت های کوچک در کنار یکدیگر آغاز می کند تا به مرحله ساخت یک خانه کامل برسد، در این جا هم همکاران خوب ما در کنار هم توانستند، کانالی را برای کشورهای فارسی زبان به خصوص افغانستان راه اندازی نمایند که ما امروز شاهد نشر برنامه های تولیدی پر بیننده ای مثل «نواهنگ» در آن هستیم.

وی در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 از خاطره خوش اولین اجرا در مقابل «عبدالعلی علی‌عسگری» رییس سابق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت و تصریح کرد: در اولین تجربه گردانندگی ام، آقای دکتر علی عسگری مهمان برنامه بود که برایم واقعا جای شادی و سرور بود و همچنان اجرای مشترک با «سید جواد هاشمی» که قبل از این اتفاق یک علاقه خاص به وی داشتم و بالاخره روزی رسید که از نزدیک با این بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی کار مشترک انجام دادم.

گفتنی است تلویزیون آی فیلم 2 به منظور تعمیق روابط و تاکید بر یگانگی تمدنی و فرهنگی کشورهای فارسی زبان از 26 حوت / اسفند 1396، به گونه رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون در آستانه ششمین سالگرد افتتاح، این رسانه به یکی از تلویزیون های موفق و پربیننده در حوزه کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ایران مبدل شده است. 

مصاحبه کننده: سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر