نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
241
-
الف
+

پربازدیدترین های آی فیلم 2 در اینستاگرام؛ از سریال «دلدادگان» تا «اغماء»+ ویدیو

در این گزارش پر بازدیدترین ویدیوهای هفته اخیر در اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک راه ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم و سریال های جدید و هم چنان سکانس های از فلم و سریال را نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پربازدید ترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سکانس های پر بازدید

سکانسی از سریال «دلدادگان» که قبلا از شبکه آی فیلم2 نشر گردیده است، طی هفته اخیر از جمله پربازدیدترین های صفحه مجازی آی فیلم2 بود.

این ویدیو مربوط به مراسم خواستگاری «امیرپورسلیم» از «ارغوان» می باشد که مسائل مربوط  به اختلاف طبقاتی  و مبحث مهریه چالش هایی را برای 2 فامیل ایجاد کرد.

این سریال به کارگردانی «منوچهر هادی» و تهیه‌کنندگی «ایرج محمدی» تولید سال 1396 است.

«شاهرخ استخری»، «حمید گودرزی»، «آرش مجیدی»، «لیندا کیانی»، «مسعود رایگان»، «پانته‌آ بهرام»، «اصغر محبی»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «افسانه ناصری»، «مهدی صبایی»، «سیروس همتی»، «سمیرا حسن‌پور»، «ملیکا شریفی نیا»، «رؤیا میر علمی»... در این سریال نقش آفرینی کرده است.

سکانس های پر بازدید

همچنین سریال «ستایش1» بار دیگر در لیست پربازدیدترین ویدیوهای صفحه اینستاگرام آی فیلم2 قرار گرفت و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

فصل اول سریال «ستایش» محصول سال 1389 خورشیدی است.این سریال داستان دختر جوانی به نام «ستایش» را به تصویر می کشد که از یک خانواده سنتی است و در گیر و دار گریز برادرش «محمد» از عسکری و مهاجرت غیر قانونی او از ایران، به دوست برادرش «طاهر فردوس» دل می‌‌بندد.

«داریوش ارجمند»، «سیما تیرانداز»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «فریبا نادری» و... از بازیگران این سریال هستند.

پر بازدید

«اغماء» دیگر سریال پربازدید صفحه اینستاگرام آی فیلم2 بود و سکانس دیدار «رز» و « فرزاد » با استقبال بالای همراهان کانال تلویزیونی آی فیلم2 همراه بود.

سریال «اغماء» به کارگردانی «سیروس مقدم» و نویسندگی «علیرضا افخمی» و «داریوش مختاری» در ماه رمضان سال 1386 از رسانه ملی ایران نشر شد.

سریال «اغماء» داستان زندگی داکتری به نام «طاها پژوهان» را به تصویر می کشد که پس از مرگ همسرش مورد آزمایش الهی قرار می گیرد.

زنده یاد «امین تارخ»، «حامد کمیلی»، «لعیا زنگنه»، «اسماعیل خلج»، «ناصر ممدوح»، «ایرج نوذری»، «عبدالرضا اکبری»، «نفیسه روشن»، «شیرین بینا»، «شیوا خنیاگر»، «تورج فرامرزیان»، «صدرالدین حجازی» و «افشین سنگ چاپ» از جمله بازیگران این سریال هستند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر