نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
921
-
الف
+

نوروز 1403 با فلم و سریال های تماشایی آی فیلم2 همراه باشید

در این گزارش با سریال ها و فلم های نوروزی شبکه آی فیلم2 در سال 1403 خورشیدی آشنا می شوید.

تقارن و همزمانی نوروز 1403 و ماه مبارک رمضان باعث شده شبکه جهانی آی فیلم 2 ضمن تهیه و تدارک برنامه های مهیج، فلم و سریال های محبوب و مورد تقاضای بینندگان  را در جدول نشراتی خود قرار دهد.

براین اساس سریال های «سر دلبران»، «شکرستان عروسکی»، «بزنگاه»، «شکرانه»، «اصحاب کهف»، «کشیک قلب»، «ساعت صفر» و فلم های سینمایی «بادیگارد» و «ملک سلیمان» در جدول نشرات نوروزی شبکه آی فیلم 2 قرار گرفته اند.

سر دلبران

سر دلبران

این سریال به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» محصول سال 1397 خورشیدی است و داستانی اجتماعی در مورد مسجد و نقش محوری آن در زندگی مردم دارد و  در آن تلاش شده است تا فضای روابط اجتماعی یک مسجد به تصویر کشیده شود.

«برزو ارجمند»، «محمدکاسبی»، «متین ستوده»، «فرهادقائمیان»، «اسماعیل محرابی»، «جعفردهقان»، «کامران تفتی»، «جهانبخش سلطانی»، «شهین تسلیمی»، «شهرام عبدلی»، «رابعه مدنی»، «بهاره افشاری»، «رضاتوکلی»، «محمدالهی»، «مختارسائقی»، «افسانه کمالی» و ... در این سریال ایفای نقش  کرده اند.

سریال «سر دلبران» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

شکرستان عروسکی

شکرستان عروسکی

«شکرستان عروسکی» به کارگردانی «فؤاد صفاریان‌پور» تولید سال 1395 خورشیدی است و داستان آن در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد؛ هر قسمت قصه ای مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت کرکتر متفاوتی را برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند.

قصه‌های این سریال از داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانه ایرانی-شرقی انتخاب شده که با رویکردی مدرن و به روز به نگارش در آمده‌اند.

در این سریال عروسکی، عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی ایران چون «آزاده مویدی فرد»، «محمد لقمانیان»، «امیر سلطان احمدی»، «بهادر مالکی»، «هنگامه مفید»، «نازنین بیاتی»، «شیما بخشنده»، «حسام محمودی»، «وحید نفر»، «مهدی شاه پیری» و بسیاری دیگر حضور دارند.

سریال «شکرستان عروسکی» هر روز ساعت 17:00 به وقت کابل، 18:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

بزنگاه

بزنگاه

سریال «بزنگاه» به کارگردانی «رضا عطاران» بر اساس فلم‌نامه‌ای از «سروش صحت» و «ایمان صفایی» در ماه رمضان سال1387 از رسانه ملی ایران نشر شده است.

این سریال مانند کارهای قبلی عطاران از دو عنصر طنز و موقعیت و قصه‌ای خانوادگی برخوردار بوده اما به دلیل پرداختن به مساله‌ای مثل اعتیاد، بعد آسیب شناسانه هم به خود گرفته بود.

در خلاصه داستان این سریال  آمده است: یک نانوای قدیمی به نام «احمد پرور» فوت می‌کند و بازماندگانش برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند. «نادر» پسر کوچک‌ وی که در زندگی زناشویی خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگی می‌کند، معتاد است. به همین خاطر از طرف خانواده طرد شده و اکنون پس از مرگ پدر به خانه برمی‌گردد و ...

«رضا عطاران»، «حمید لولایی»، «مرجانه گلچین»، «علی صادقی»، «احمد پورمخبر»، «نیکی نصیریان»، «سوسن پرور»، «غلامرضا نیکخواه»، «محمود بهرامی»، «هنگامه حمیدزاده»، «عباس جمشیدی‌فر»، «صفر کشکولی»، «پروین میکده» و «حلیمه سعیدی» بازیگران این سریال هستند.

سریال «بزنگاه» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

شکرانه

سریال شکرانه

سریال «شکرانه» تولید سال 1386 به کارگردانی «سعید سلطانی» می‌باشد. این سریال با موضوع حق‌طلبی و گرایش به حقیقت در طول داستان به مشترکات فرهنگی و اجتماعی ایران و تاجیکستان نظر داشته و شخصیت‌های سریال در پی پیشبرد موضوع داستان بدین موضوع می‌پردازند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حامد سلیم پور»، جوانى است تحصیل کرده که اهل کار و تلاش است. او براى تأسیس یک کارگاه، مجبور به دریافت کمک نقدى از پدرش مى شود، اما پس از مدتى متوجه مى شود که پول دریافتى متعلق به زن کاکایش است که در تاجیکستان به سر مى برد. حامد که خود را مدیون او مى داند به تاجیکستان مى رود، اما زن کاکایش سالها پیش فوت کرده است. حامد در جستجوى بازمانده اى از او به دخترى به نام نادیا (شیفا صفروا) برخورد مى کند که ادعا مى کند از بستگان نزدیک زن کاکایش است...

«پوریا پورسرخ»، «حبیب‌الله عبدالرزاق»، «حسن جوهرچی»، «عاطفه رضوی»، «فرهاد قائمیان»، «مریم کاویانی» و «هوشنگ توکلی» در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

«شیفا صفروا» بازیگر تاجیکستانی یکی از کرکترهای مرکزی سریال شکرانه می باشد؛ به علاوه در این سریال 14 هنرمند تاجيكی كه در تیاتر دارای سابقه فعاليت‌ بوده‌اند به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال «شکرانه» از روز شنبه 26 حوت(اسفند) هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

اصحاب کهف

اصحاب کهف

 سریال «اصحاب کهف» به کارگردانی زنده یاد«فرج الله سلحشور» محصول سال 1376 خورشیدی می باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «اصحاب کهف»، قصه مردانی خداپرست است که به خاطر ظلم و جور پادشاه زمان و همچنین حفظ ایمانشان، از شهر گریخته و در غاری پناه می‌گیرند. آنان که دست یاری خدا و الطاف الهی پشتیبانشان است، به خوابی عمیق فرو می‌روند...

«جعفر دهقان»، «رضا رضوی»، «رضا توکلی»، «حسین یاری»، «مجید مشیری»، «جهانبخش سلطانی»، «مهتاب کرامتی»، «رضا توکلی»، «محمد جوزانی»، «اردلان شجاع‌کاوه»، «علی درخشی»، «عطاءالله سلمانیان»، «اسرافیل علمداری»، «یوسف مرادیان»، «کامران نوروز»، «بیتا حیدری»، «رضا ایرانمنش»، «فرشاد رمضانی» و... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کردند.

سریال تاریخی «اصحاب کهف» از روز شنبه 4 حمل(فروردین) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

ساعت صفر

ساعت صفر

با فرارسیدن شب های قدر سریال کمیدی «شکرستان عروسکی» متوقف و سریال «ساعت صفر» نشر می شود.

همزمان با شب های قدر سریال «ساعت صفر» به مدت 5 روز از جمعه 10 حمل(فروردین) از شبکه جهانی آی فیلم2، نشر می شود.

سریال ساعت صفر به کارگردانی «سعید سلطانی» درباره «سام شکرچیان» مردی 45 ساله است که غرق در کار و تجارت است. او به واسطه ناکامی در یک معامله کلان به شدت عصبانی و آشفته است. این آشفتگی باعث می شود تا در راه، دچار یک سانحه ترافیکی شود و این آغاز ماجراست...

 بازیگرانی چون «امین زندگانی»، «سیاوش خیرابی»، «نگین صدق گویا»، «محسن افشار» و «الهام نامی» در سریال «ساعت صفر» نقش آفرینی کرده اند.

سریال «ساعت صفر» از تاریخ 10حمل (فروردین) هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

کشیک قلب

کشیک قلب

همزمان با شب های قدر، سریال «کشیک قلب» به کارگردانی «حسین مهکام» و تهیه‌کنندگی «علی پورکیایی»، تولید سال 1395، به مدت5 روز از جمعه 10 حمل(فروردین) از شبکه جهانی آی فیلم2، نشر می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک داکتر جوان به نام یوسف در کودکی تمام اعضای خانواده خود را از دست داده است و طی سال ها فردی بی نام و نشان او را از نظر مالی تأمین کرده است؛ وی در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب روبرو می‌شود...

«محسن کیایی»، «رحیم نوروزی»، «علیرضا استادی»، «لیندا کیانی»، «نگین معتضدی»، «افشین نخعی»، «آتیلا پسیانی»، «کاظم هژیرآزاد» و «بهاره رهنما» بازیگران این سریال هستند.

براساس این گزارش، سریال «کشیک قلب» از جمعه 10 حمل(فروردین) ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و ساعت 19:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

فلم سینمایی بادیگارد

بادیگارد

فلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی و نویسندگی «ابراهیم حاتمی کیا» در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فلم فجر ایران به نمایش درآمد.

فلم سینمایی «بادیگارد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی آقای «پرویز پرستویی» و سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری را دریافت کرد و در بخش های بهترین چهره پردازی، بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین فلمبرداری سی و چهارمین جشنواره فلم فجر ایران کاندید شد.

در خلاصه داستان این فلم سینمایی آمده است: «حیدر» محافظ یکی از شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است، اما از آنجایی که حیدر شخصیت آرمانگرایی دارد، مسائلی را در حرفه‌اش می‌بیند که او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند؛ همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد، اما بخاطر خدمات خوبش او را به محافظت از یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران انتخاب می کنند و …

«پرویز پرستویی»، «مریلا زارعی»، «بابک حمیدیان»، «امیر آقایی»، «فرهاد قائمیان»، «محمود عزیزی»، «محمد حاتمی»، «علی یعقوبی»، «پدرام شریفی»، «دیبا زاهدی»، «کیمیا حسینی»، «شیلا خداداد»، «پریوش نظریه»، «سید احسان امانی»، «کامران نجف‌زاده»، «امین میری»، «حمیدرضا سلیمانی»، «چنگیز ناروئی»، «محمد ربانی» و «سیامک سالاری» از جمله بازیگرانی هستند که در این فلم سینمایی نقش بازی کردند.

فلم سینمایی «بادیگارد» روز پنجشنبه 2 حمل (فروردین) 1403، ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

فلم سینمایی ملک سلیمان

ملک سلیمان

فلم سینمایی «ملک سلیمان» به کارگردانی «شهریار بحرانی» در تاریخ پنجشنبه 9 حمل(فروردین) از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

در این فلم خداوند به وسیله نشانه‌هایی به سلیمان نبی(ع) نشان می‌دهد که باید از شرایط سختی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی عبور کند اما برای به دست آوردن چنین حکومتی باید جهان اجنه و شیاطین را تحت سلطه خود درآورد.

«امین زندگانی»، «محمود پاک نیت»، «الهام حمیدی»، «حسین محجوب»، «علیرضا کمالی»، «زهرا سعیدی»، «مهدی فقیه»، «علی بکائیان»، «محمدجواد بخشی‌زاده»، «علیرضا کمالی»، «جواد طاهری» و «یوسف صفری‌بختیاری» از جمله بازیگرانی هستند که در این فلم نقش آفرینی کرده اند.

فلم سینمایی «ملک سلیمان» روز پنجشنبه 9 حمل (فروردین) 1403، ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

بینندگان محترم آی فیلم 2 می توانند برای آگاهی از آخرین تغییرات در جدول سریال ها و برنامه های این شبکه، به صفحه جدول نشر آی فیلم 2 مراجعه نمایند.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر