نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
121
-
الف
+

برگزیدگان مرحله 5 بهترین «نواهنگ4» انتخاب شدند

«عزیز احمد عظیمی» و «شفیق امینی» توانستند کارت طلایی داوران را برای ورود به مرحله فینال «نواهنگ4» دریافت نمایند.

به گزارش آی فیلم 2، رقابت نفس گیر مسابقه «نواهنگ4» در قالب مرحله 5 بهترین شب گذشته، ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسید.

در این مرحله 5 تن از اشتراک کنندگان به شمول «عزیز احمد کاکر»، «صفیر پارسا»، «نصیر نصرت»، «عزیز احمد عظیمی» و «شفیق امینی» به رقابت پرداختند.

«عزیز احمد عظیمی» و «شفیق امینی» با اجرای خود توانستند با رای داوران به مرحله فینال «نواهنگ4» راه پیدا کنند.

در این مرحله «نصیر نصرت» با کد 42101، «عزیز احمدکاکر» با کد 42102 و «صفیر پارسا» با کد 42103 راهی مرحله رای دهی شده و برای ورود مرحله 3 بهترین نیاز به حمایت مردمی دارند.

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 3 بهترین حمایت کنند.

لازم به یادآوری است علاقه مندان برای حمایت از هنرمند مورد علاقه خود فقط تا پایان روز یکشنبه همین هفته 20 حوت (اسفند) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر