نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
197
-
الف
+

راه یافتگان مرحله 5 بهترین «نواهنگ4» چه کسانی هستند؟

در مرحله 7 بهترین مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» 4 اشتراک کننده با اجرای خود مجوز ورود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به گزارش آی فیلم 2، رقابت تنگاتنگ مرحله 7 بهترین مسابقه «نواهنگ4» شام گذشته، ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسید.

در این مرحله «محمد عثمان رحیمی»، «عزیز احمد کاکر»، «صفیر پارسا»، «نصیر نصرت»، «عزیز احمد عظیمی»، «شفیق امینی» و «داوود محمدی» به رقابت پرداختند.

در این مرحله «نصیر نصرت»، «عزیز احمد عظیمی»، «عزیز احمد کاکر» و «صفیر پارسا» توانستند با رای مستقیم داوران وارد مرحله 5 بهترین «نواهنگ4» شوند.

گفتنی است که 3 اشتراک کننده دیگر مرحله 7 بهترین «نواهنگ4» به شمول «داوود محمدی» با کد 42102، «محمد عثمان رحیمی» با کد 42103 و «شفیق امینی» با کد 42104 برای راهیابی به مرحله 5 بهترین نیاز به رای مردمی دارند.

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 5 بهترین حمایت کنند.

لازم به یادآوری است علاقه مندان برای حمایت از هنرمند مورد علاقه خود فقط تا پایان روز دوشنبه همین هفته 14 حوت (اسفند) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر