نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
148
-
الف
+

آهنگ «گل خار داشت من ندانستم» با صدای «شفیق امینی» در «نواهنگ4»

در این گزارش اجرای «شفیق امینی» را در مرحله 9 بهترین «نواهنگ4» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «شفیق امینی» از اشتراک کنندگان مرحله 9 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» آهنگ «گل خار داشت من ندانستم» را اجرا کرد.

وی در مرحله 9 بهترین «نواهنگ4» با اشتراک کنندگانی چون «صفیر پارسا»، «نعمت الله احمدی»، «عزیز احمد عظیمی»، «داوود محمدی»، «عزیز احمد کاکر»، «نصیر نصرت»، «محمد رفیع الکوزی» و «محمد عثمان رحیمی» به رقابت پرداخت.

«شفیق امینی» با اجرای یکی از آهنگ های استاد «ناشناس» توانست موفق به کسب سه رای مثبت داوران(3 چراغ آبی) شود و با اخذ کارت طلایی به مرحله 7 بهترین وارد شود.

گفتنی است در رقابت مرحله 9 بهترین، اشتراک کنندگان چون «محمد رفیع الکوزی» با کد 42104، «نصیر نصرت» با کد 42105 و «نعمت الله احمدی» با کد 42107 برای راهیابی به مرحله بالاتر نیاز به رای مردمی دارند.

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 7 بهترین حمایت کنند.

لازم به یادآوری است علاقه مندان برای حمایت از هنرمند مورد علاقه خود فقط تا پایان امروز 7 حوت (اسفند) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

در ویدیو بالا اجرای آهنگ «گل خار داشت من ندانستم» را با صدای «شفیق امینی» تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر