نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
102
-
الف
+

بازخوانی آهنگ «جامه نارنجی» با صدای «عزیز احمد عظیمی»

در این گزارش بازخوانی آهنگ «جامه نارنجی» را با صدای «عزیز احمد عظیمی» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «عزیز احمد عظیمی» از اشتراک کنندگان فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» یکی از آوازخوان های جوان افغانستان است که در مرحله 5 بهترین، علاوه بر اجرای اصلی اش، آهنگ «جامه نارنجی» را بازخوانی کرد.

این هنرمند جوان هراتی پس از سپری کردن مراحل 42 بهترین ،18بهترین ، 9 بهترین، 7 بهترین و 5 بهترین، موفق به دریافت مجوز ورود به مرحله فینال «نواهنگ4» نیز گردید که این برنامه در شب سال نو از آی فیلم2 نشر می شود.

وی از 12 سال به این سو در رشته موسیقی فعالیت نموده و سبک خراسانی را دنبال می کند.

گفتنی است آقای عظیمی در مرحله 5 بهترین با «صفیر پارسا»، «شفیق امینی»، «عزیز احمد کاکر» و «نصیر نصرت» به رقابت پرداخت که توانست سه چراغ آبی از داوران مسابقه «نواهنگ» دریافت نموده و مستقیما وارد مرحله فینال این مسابقه شود.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در چهار فصل پیاپی برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و مورد استقبال بالای بینندگان و هنرمندان قرار گرفته است.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

لازم به ذکر است که مرحله فینال فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» در شب سال نو، مصادف با 29 حوت(اسفند) سال 1402،ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیوی بالا، بازخوانی آهنگ «جامه نارنجی» را با صدای «عزیز احمد عظیمی» در «نواهنگ4» تماشا می کنید.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر