نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
380
-
الف
+

«اجاره نشین ها»؛ با هنرنمایی بازیگران سرشناس و اسطوره ایران در شبکه آی فیلم 2

فلم سینمایی «اجاره نشین ها» را روز پنجشنبه 10 حوت(اسفند) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر خواهد شد.

فلم سینمایی «اجاره نشین ها» به کارگردانی زنده یاد «داریوش مهرجویی» روز پنجشنبه 10 حوت (اسفند) از شبکه  آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

این فلم سینمایی به تهیه کنندگی «هارون یشایایی» محصول سال 1366 خورشیدی است و در خلاصه داستان آن آمده است: خانه‌ای که وارث یا وارثانش در یک حادثه در شهر دوسلدورف آلمان کشته شده اند، تعدادی مستاجر دارد. خانه نیازمند تعمیرات اساسی است ولی بی توجهی فردی به نام عباس آقا که نمایندگی صاحب آپارتمان را برعهده داشته و اکنون با کمرگ صاحب خانه و وراثش قصد تصاحب آن را دارد، باعث می‌شود تا به رغم تلاش‌های دیگر ساکنان، کار از کار بگذرد و خانه بر ساکنانش فرو ریزد...

فلم سینمایی اجاره نشین هازنده یاد «عزت الله انتظامی»، «اکبر عبدی»، زنده یاد «حسین سرشار»، زنده یاد «حمیده خیرآبادی»، «رضا رویگری»، «ایرج راد»، «سیاوش طهمورث»، زنده یاد «فریماه فرجامی»، زنده یاد «منوچهر حامدی»، زنده یاد «فردوس کاویانی» و «منیژه سلیمی» از جمله بازیگران این فلم سینمایی می باشند.

فلم سینمایی اجاره نشین ها

بر این اساس، فلم سینمایی «اجاره نشین ها» روز پنجشنبه 10 حوت (اسفند) 1402 ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر