نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
245
-
الف
+

آهنگ «وطن» با صدای اشتراک کنندگان گروه سوم مرحله 18 بهترین+ ویدیو

در این ویدیو اجرای گروهی آهنگ «وطن» توسط اشتراک کننده های گروه سوم مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،«فریدون خانی»، «شایان محمدی»، «شفیق امینی»، «داوود محمدی»، «عزیز عظیمی» و «وکیل هجرت»  از اشتراک کنندگان گروه سوم مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» در این مسابقه استعدادیابی موسیقایی آهنگ «وطن» را به صورت مشترک اجرا کردند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

اشتراک کنندگان فصل چهارم «نواهنگ» پس از سپری نمودن مراحل 42 و 18 بهترین، در قالب گروه 9 بهترین وارد رقابت شده اند و تمام توانایی خود را برای ورود به مرحله بعد به کار می بنددند.

در این مرحله «نعمت اله احمدی»، «محمد عثمان رحیمی»، «عزیز احمد کاکر»، «صفیر پارسا»، «نصیر نصرت»، «محمد رفیع الکوزی»، «عزیز احمد عظیمی»، «شفیق امینی» و «داوود محمدی» در مرحله 9 بهترین «نواهنگ4» به رقابت خواهند پرداخت.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

بر این اساس، قسمت دهم این برنامه در قالب گروه 9 بهترین، جمعه 4 حوت (اسفند ماه) ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

لازم به یادآوری است در مرحله 9 بهترین، 6  نفر با انتخاب هیات داوران و یک تن نیز با رای مردمی به مرحله 7 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

در ویدیوی بالا اجرای گروهی اشتراک کننده های گروه سوم مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» را تماشامی کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر