نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
296
-
الف
+

مصاحبه اختصاصی آی فیلم2 با «عزیز احمد عظیمی» اشتراک کننده مسابقه «نواهنگ»

«عزیز احمد عظیمی» یکی از برندگان گروه سوم مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» از چالش های خود برای ورود به عرصه موسیقی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «عزیز احمد عظیمی» از اشتراک کنندگان فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» طی یک مصاحبه در پشت صحنه این برنامه استعدادیابی از سختی هایی که برای ورود به عرصه موسیقی پشت سرگذاشته صحبت کرد.

این هنرمند جوان هراتی که پس از سپری کردن مرحله های 42 بهترین و 18 بهترین، موفق به دریافت مجوز ورد به مرحله 9 بهترین «نواهنگ4» نیز گردید، از 12 سال به این سو در رشته موسیقی فعالیت نموده و سبک خراسانی را دنبال می کند.

وی در پشت صحنه مسابقه «نواهنگ» در گفت و گو با گرداننده آی فیلم2 گفت: هر سال تصمیم داشتم در مسابقه «نواهنگ» اشتراک کنم ولی بنا به برخی مشکلات نتوانستم تا قبل از امسال اشتراک کنم.

آقای عظیمی افزود: با وجود علاقه ای شدید که به موسیقی دارم ولی هیچگاه از سوی اطرافیانم تشویق نشدم و خودم را در این عرصه تنها احساس می کنم اما خداوند نهایت بزرگ را شاکرم که همیشه یک روزنه را به رویم باز گذاشته تا بتوانم امروز در یک برنامه موسیقی اجرا نمایم.

«عزیز احمد عظیمی» ادامه داد:  برنامه «نواهنگ» یک موقعیت عالی برای دوست داران دنیای هنر موسیقی است.

گفتنی است که آقای عظیمی با اجرای آهنگ «الله مدد» در مرحله 18 بهترین مسابقه نواهنگ که شام گذشته از شبکه جهانی آی فیلم2 به نشر رسید، موفق شد تا سه چراغ آبی و رای مثبت داوران را به خود جلب نموده و مستقیما وارد به مرحله 9 بهترین شود.

در ویدیو بالا، قسمتی از حرف های «عزیز احمد عظیمی» را در پشت صحنه «نواهنگ4» تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر