نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
202
-
الف
+

«عزیز احمد عظیمی» و «شفیق امینی» به مرحله 9 بهترین «نواهنگ4» صعود کردند

«عزیز احمد عظیمی» و «شفیق امینی» با اجرای در مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» به مرحله 9 بهترین راه پیدا کردند.

به گزارش آی فیلم 2، رقابت گروه سوم مرحله 18 بهترین «نواهنگ4»شام روز گذشته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر شد.

در گروه سوم مرحله 18 بهترین  «عزیز احمد عظیمی» و «شفیق امینی» توانستند با کسب سه رای مثبت داوران( 3 چراغ آبی) و اخذ کارت طلایی به مرحله 9 بهترین راه پیدا کنند.

گفتنی است در این گروه، اشتراک کنندگانی چون «فریدون خانی»، «شفیق امینی»، «شایان محمدی»، «داوود محمدی»، «وکیل هجرت» و «عزیز احمد عظیمی» به رقابت پرداختند که از این میان دو نفر «عزیز احمد عظیمی» و «شفیق امینی» با رای مثبت داوران وارد مرحله 9 بهترین شدند.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر