نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
382
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام سریال ها بودند؟

در این گزارش پربازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک راه ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم و سریال های جدید و هم چنان سکانس های از فلم و سریال را نیز استفاده نمایند.

«کیمیا» به کارگردانی آقای «جواد افشار» و «ستایش» به کارگردانی «سعید سلطانی» پربازدیدترین سریال های هفته اخیر صفحه اینستاگرام آی فیلم2 بودند.

داستان سریال «کیمیا» نشان دهنده سیر حوادثی است که در مراحل مختلف زندگی دختری به نام کیمیا و دیگر اعضا خانواده اش اتفاق می‌افتد و آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ می‌کند اما کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده خویش برمی‌آید.

«مهراوه شریفی نیا»، «حسن پورشیرازی»، «آزیتا حاجیان»، «رضا کیانیان»، «نیکی کریمی»، «حامد بهداد»، «عاطفه رضوی»، «محمدرضا شریفی نیا»، «گلاره عباسی»، «پوریا پور سرخ»، «حسن جوهرچی» از جمله بازیگران  این سریال می باشند.

سریال کیمیا

سریال «ستایش» نیز داستان دختر جوانی به نام ستایش را به تصویر می کشد که در یک خانواده سنتی بزرگ شده است، به دنبال فرار برادرش «محمد» از عسکری و مهاجرت غیر قانونی او از ایران، زندگی وی دچار تغییراتی می شود که...

«داریوش ارجمند»، «سیما تیرانداز»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «فریبا نادری» و... از بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است که همه فصل های سریال «ستایش» از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر شد و با استقبال بالای بینندگان هم مواجه شد.

سریال ستایش

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر