نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
185
-
الف
+

اجرای «حامد فیروزی» در فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»

در این گزارش اجرای «حامد فیروزی» را در مرحله 18 بهترین مسابقه «نواهنگ4» تماشا می کنید.

«حامد فیروزی» از اشتراک کنندگان گروه دوم مرحله 18 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» آهنگ «چند روز اگر تبسم یک روز گریه هم داره» را اجرا کرد.

فیروزی در رقابت با دیگر اشتراک کننده های مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» موفق به رای مثبت داوران نشد و برای راهیابی در مرحله بعدی نیاز به رای مردمی دارد.

کد رای دهی به حامد فیروزی 42303 می باشد و علاقه مندان می توانند با ارسال این کد از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از این آوازخوان برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

لازم به یادآوری است علاقه مندان تنها تا پایان امروز دوشنبه 23 دلو (بهمن) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

در ویدیو بالا، آهنگ «چند روز اگر تبسم یک روز گریه هم داره» با صدای «حامد فیروزی» را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر