نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
291
-
الف
+

آخرین قسمت سریال انیمیشنی «پهلوانان» را از آی فیلم2 تماشا کنید

قسمت آخر سریال انیمیشنی «پهلوانان» را از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا کنید.

امشب قسمت آخر سریال «پهلوانان» را تحت عنوان «توبه تیمور» ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

این سریال به کارگردانی «سیاوش زرین آبادی» تولید سال 1386 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال انیمیشنی آمده است؛ پهلوان «پوریای ولی» با تیزهوشی و همکاری شاگردانش پهلوان «یاور»، پهلوان «صفی» و پهلوان «مفرد»، در مقابل مکر و حیله «اسکندرخان» داروغه طماع، حریص و جاه‌طلب شهر، ایستادگی و مبارزه می‌کند. همچنین گفته‌های پوریای ولی در این انیمیشن آمیخته با نکات اخلاقی و فرهنگی است. داستان این مجموعه در شهر خوارزم، از شهرهای خراسان قدیم، در قرن هشتم هجری قمری می‌گذرد.

زنده یاد «بیژن علی‌محمدی»، «حمیدرضا آشتیانی‌پور»، «امیرمحمد صمصامی»، «ظفر گرایی»، «سعید شیخ‌زاده»، «علی همت مومی وند»، زنده یاد «شهروز ملک‌آرایی»، «تورج نصر»، زنده یاد «ولی‌الله مؤمنی»، «اکبر منانی»، «ژیلا اشکان»، «فاطمه نیرومند» و ... از جمله صداپیشگان فصل های مختلف این سریال انیمیشنی می باشند. 

سریال انیمیشنی «پهلوانان» در بیشتر جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و در سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام جم ایران، جایزه برترین کارگردان سریال را از آن خود کرد.

گفتنی است که سریال «شکرستان عروسکی» از فردا دوشنبه 23 دلو(بهمن) ساعت 17:00 به وقت کابل، 18:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر