نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
305
-
الف
+

بیننده باشید؛ قسمت اول سریال «دوپینگ» از آی فیلم2

امشب قسمت اول سریال «دوپینگ» را از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا کنید.

امشب در قسمت اول سریال «دوپینگ» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ همسر آقای «حسن اسدی» فوت می کند و یک طفل نوزاد از وی باقی می ماند. اسدی که مجبور است این بچه را به تنهایی بزرگ کند از مادرش و همسایه خود کمک می خواهد ولی...

سریال «دوپینگ» به تهیه‌کنندگی «سید امیر پروین‌حسینی» و نویسندگی «رضا مقصودی» و «افرا جورابلو» محصول سال 1399 خورشیدی است.

داستان این سریال از جایی آغاز می شود که دو همسایه که خانه هایشان روبروی یکدیگر است، در یک شب دو طفل را به دنیا می آورند. حال تمام کش مکش داستان از شیر خوردن یکی از بچه و شیر نخوردن دیگری آغاز می شود. شروعی ساده که با حضور یک دانشمند گوشه نشین به یک موضوع جذاب تبدیل می شود. این دانشمند با تولید ماده‌ای جایگزین برای شیر مادر، باعث می شود سرنوشت این دو کودک در آینده تغییر کند.

«شبنم مقدمی»، «هادی حجازی‌فر»، «الناز حبیبی»، «نیما شعبان‌نژاد»، «محمد بحرانی»، «علیرضا آرا»، «فرزین محدث»، «مینا جعفرزاده»، «زهره صفوی»، «شیوا خسرومهر»، «ایلیا کیوان»، «وحید رحیمیان»، «فرشید نزاکتی» و «میثاق جمشیدی» از جمله بازیگران سریال «دوپینگ» می باشند.

بر اساس این گزارش؛ سریال «دوپینگ» از امشب هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر