نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
189
-
الف
+

هنرنمایی «محمد عثمان رحیمی» با آهنگ «غزل چشم تو امشب همه جا می بارد»+ ویدیو

در این گزارش هنرنمایی «محمد عثمان رحیمی» در گروه پنجم مرحله 42 بهترین مسابقه «نواهنگ4» را نظاره می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد عثمان رحیمی» از اشتراک کنندگان گروه پنجم مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» توانست با اجرای زیبای خود نظر هیات داوری را جلب و به مرحله 18 بهترین این مسابقه آوازخوانی صعود کند.

در ویدیوی فوق آهنگ «غزل چشم تو امشب همه جا می بارد» را با صدای «محمد عثمان رحیمی» در مسابقه «نواهنگ4» نظاره می کنید.

در گروه پنجم مرحله 42 بهترین نواهنگ «مصطفی افتخاری»، «محمد عثمان رحیمی»، «حامد فیروزی»، «وکیل هجرت»، «آرمان رحمانی»، «یاسر فراز» و «الیاس شیرزاد»با یکدیگر به رقابت پرداختند که «محمد عثمان رحیمی» و «حامد فیروزی» با کسب سه رای مثبت(سه چراغ آبی) و تایید داوران به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند.

همچنین از این گروه «وکیل هجرت» نیز توانست با کسب بالاترین درصد آراء به عنوان منتخب مردمی گروه پنجم مرحله 42 بهترین برگزیده شود و به مرحله 18 بهترین فصل چهارم مسابقه نواهنگ صعود نماید.

لازم به ذکر است از 5 گروهی که در قسمت های پیشین مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ با هم به رقابت پرداخته اند تا کنون «عزیز احمد کاکر»،«شفیق امینی»، «نثاراحمد دل آهنگ»، «نصیر نصرت»، «داوود محمدی»، «صفیر پارسا»،  «شایان محمدی»، «عزیز عظیمی»، «محمد عثمان رحیمی» و «حامد فیروزی» با رای هیات داوری به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند.

«بسم الله حافظی»،  «سید منصور موسوی»، «سعید هنرجو»، «محمد رفیع الکوزی» و «وکیل هجرت» نیز برگزیدگان مردمی مرحله 42 بهترین می باشند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر