نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
131
-
الف
+

بازخوانی آهنگ «سلسله مو» توسط «مصطفی افتخاری» در مسابقه «نواهنگ4»+ ویدیو

در این گزارش هنرنمایی «مصطفی افتخاری» در گروه پنجم مرحله 42 بهترین مسابقه «نواهنگ4» را نظاره می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «مصطفی افتخاری» از اشتراک کنندگان گروه پنجم مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» آهنگ «سلسله مو» را اجرا کرد و با کد 41111 وارد مرحله رای مردمی گردید.

این هنرمند جوان هراتی در فصل سوم مسابقه نواهنگ نیز حضور داشته است.

وی از 13 سالگی علاقه خاصی به هنر موسیقی داشته و از همان زمان نیز فعالیت در این عرصه را آغاز کرده است.

در گروه پنجم مرحله 42 بهترین نواهنگ «مصطفی افتخاری»، «محمد عثمان رحیمی»، «حامد فیروزی»، «وکیل هجرت»، «آرمان رحمانی»، «یاسر فراز» و «الیاس شیرزاد»با یکدیگر به رقابت پرداختند که «محمد عثمان رحیمی» و «حامد فیروزی» با کسب سه رای مثبت(سه چراغ آبی) و تایید داوران به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند.

آوازخوان های گروه پنجم که برای صعود به مرحله بالاتر نیاز به رای مردمی دارند عبارتند از:

مصطفی افتخاری کد 41111

وکیل هجرت کد 41113

یاسر فراز کد 41116

الیاس شیرزاد کد 41117

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

لازم به یادآوری است علاقه مندان برای حمایت از هنرمند مورد علاقه خود فقط تا پایان روز دوشنبه همین هفته 2 دلو (بهمن) مهلت دارند تا کد آوازخوان دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر