نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
201
-
الف
+

راه یابی «عزیز عظیمی» و «شایان محمدی» به مرحله 18 بهترین «نواهنگ 4»

«عزیز عظیمی» و «شایان محمدی» از گروه چهارم مرحله 42 بهترین با رای داوران به مرحله 18 بهترین را ه پیدا کردند.

به گزارش آی فیلم 2، قسمت چهارم فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» شام گذشته از شبکه آیفیلم2 به نشر رسید و «شایان محمدی» و «عزیز عظیمی» با رای داوران به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند.

«عارف نور زهی»، «شایان محمدی»، «عزیز عظیمی»، «شایان قربانی»، «محمد رفیع الکوزی»، «محمد ظریف» و «قاسم مجیدی» از جمله اشتراک کننده هایی بودند که در این گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

قابل ذکر است که 5 تن از این اشتراک کنندگان وارد مرحله رای مردمی شدند و برای راه یابی به مرحله بالاتر نیاز به رای مردمی دارند. 

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

عارف نور زهی کد 44111

محمد ظریف کد 44114

محمد رفیع الکوزی کد 44115

شایان قربانی کد 44116

قاسم مجیدی کد 44117

لازم به یادآوری است علاقه مندان برای حمایت از هنرمند مورد علاقه خود فقط تا پایان روز دوشنبه همین هفته 25 جدی (دی) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 فراموش نکنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر