نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
323
-
الف
+

رقابت جذاب گروه سوم مرحله 42 بهترین «نواهنگ4» روی آنتن آی فیلم2

رقابت گروه سوم مرحله 42 بهترین «نواهنگ4» جمعه شب16 جدی(دی) از کانال آی فیلم2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی، از طرف شبکه جهانی آی فیلم2، درحال برگزاری می باشد.

پس از برگزاری مراحل اولیه فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» و همزمان با به پایان رسیدن مرحله ارزیابی و راستی آزمایی این برنامه، مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه نواهنگ برگزار و نشر می شود. بر این اساس، قسمت سوم این برنامه، جمعه شب 15 جدی (دی ماه) ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در این مرحله، 42 تن در قالب شش گروه هفت نفره به رقابت می پردازند و شانس خود را برای حضور در مرحله «18 بهترین» محک می زنند.

گفتنی است که «صفیر پارسا»، «فهیم یوسفی»، «سعید هنرجو»، «ادریس رحمانی»، «هاشم حسینی»، «امید باختری» و «داوود محمدی» در این گروه به رقابت خواهند پرداخت.

 «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

لازم به ذکر است هر جمعه شب، فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

س غ / ح ح

نظر شما
ارسال نظر