نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
526
-
الف
+

تغییر در جدول نشر آی فیلم 2؛ نشر فلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به جای «افراطی ها»

فلم سینمایی «تنگه ابوقریب» را امشب از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا کنید.

به گزارش آی فیلم 2، در پی حمله تروریستی به مردم مظلوم و بی گناه شهر کرمان و شهادت ده ها تن به شمول کودکان فلم سینمایی طنز «افراطی ها» امشب 14  جدی(دی) 1402 نشر نمی شود و به جای آن فلم سینمایی «تنگه ابو قریب» به نویسندگی و کارگردانی «بهرام توکلی»  از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

این فلم سینمایی با تهیه‌کنندگی «سعید ملکان» محصول سال 1396 خورشیدی است.

این فلم بر اساس داستان واقعی و روایتی از دفاع کندک(گردان) «عمار یاسر» لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث عراق در موقعیت تنگهٔ استراتژیک ابوقُرَیب دهلران و حمله به فَکّه و شرهانی،در روزهای پایانی جنگی است که بعثی ها باید از سد یک پایگاه که شکل تنگه را دارد، عبور کنند که با مقاومت شدید نیروهای ایرانی روبه‌رو می‌شوند...

تنگه ابوقریب

«جواد عزتی»، «امیر جدیدی»، «حمیدرضا آذرنگ»، «مهدی پاکدل»، «علی سلیمانی»، «مهدی قربانی»، «یدالله شادمانی»، «قربان نجفی»، «بانیپال شومون»، «میلاد یزدانی»، «مهدی صباغی»، «اشکان آبگون» و «مهران نعیمی اقدم» از جمله بازیگران این فلم سینمایی می باشند.

تنگه ابوقریب

بر این اساس، فلم سینمایی «تنگه ابوقریب» روز پنجشنبه 14 جدی(دی) 1402 ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

س غ / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر