نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
308
-
الف
+

آهنگ «زندگی چیست» با صدای «فواد عظیمی» در مرحله 42 بهترین «نواهنگ4»

در این گزارش آهنگ «زندگی چیست» با صدای «فواد عظیمی» را در گروه دوم مرحله 42 بهترین «نواهنگ4» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «فواد عظیمی» از اشتراک کنندگان گروه دوم مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» آهنگ «زندگی چیست» را اجرا کرد.

وی در گروه دوم مرحله 42 بهترین همراه با اشتراک کننده های چون «نثار احمد دل آهنگ»، «پویا حبیبی»، «مسعود رسولی»، «شفق سروری»، «منصور موسوی» و «نصیر نصرت» به رقابت پرداخت که «نثار احمد دل آهنگ» و «نصیر نصرت» توسط رای داوران به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند و «فواد عظیمی» با کد 46114 وارد مرحله رای مردمی گردید.

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

پویا حبیبی کد 46112

مسعود رسولی کد 46113

سید منصور موسوی کد 46116

لازم به یادآوری است علاقه مندان برای حمایت از هنرمند مورد علاقه خود فقط تا پایان روز دوشنبه 11 جدی (دی) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

گفتنی است که «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

لازم به ذکر است، جمعه هر هفته مسابقه «نواهنگ» ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو فوق، اجرای آهنگ «زندگی چیست»  توسط «فواد عظیمی» را در مرحله 42 بهترین «نواهنگ4» تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر