نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
279
-
الف
+

سریال «شهریار»؛ فامیل «ثریا» دست رد به سینه «شهریار» می زنند

در این گزارش سکانسی از قسمت شانزدهم سریال «شهریار» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «شهریار» به کارگردانی «کمال تبریزی» که روایتگر زندگی «محمدحسین بهجت تبریزی» متخلص به «شهريار» شاعر پرآوازه معاصر ایران می باشد.

این سریال به نویسندگی «مهدی سجاده‌چی» در سال 1386 تولید شده است.

داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. «سید اسماعیل»، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. کودکی که بعدها به «شهریار» معروف شده و یکی از شاعران بلندآوازه و نامی ایران‌زمین می‌شود.

«محمدرضا ابدی»، «اردشیر رستمی»، «سیروس گرجستانی»، «امیرکاوه آهنین جان»، «پیام دهکردی»، «احمد آقالو»، «بهروز بقایی»، «سعید نیک‌پور»، «فرهاد قائمیان»، «لیلی تقوی»، «مهدی میامی»، «الهام حمیدی»، «مهسا کرامتی»، «فرزین محدث»، «صبا کمالی»، «رحیم نوروزی» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

در سکانسی از قسمت شانزدهم سریال «شهریار» مشاهده می کنید؛ «شهریار» جوان که مدت هاست دلباخته «ثریا» شده است با وجود تهدیدهای مختلف از سوی رقیبش «چراغعلی» که مردی با نفوذ در حکومت «پهلوی» می باشد تصمیم می گیرد تا به خواستگاری «ثریا» رفته و با فامیل او صحبت کند اما ... 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر