نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
349
-
الف
+

هنرنمایی «سید مصطفی حسنی» با آهنگ «جاوید شریف» در مسابقه «نواهنگ»+ ویدیو

در این ویدیو آهنگ «هرگز تورا به کس نمی دهم» توسط «سید مصطفی حسینی» در مسابقه «نواهنگ» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «سید مصطفی حسینی» از اشتراک کنندگان گروه اول مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» آهنگ «هرگز تو را به کس نمی دهم» را بازخوانی کرد.

این آوازخوان جوان که تجربه حضور در فصل های دوم و سوم مسابقه «نواهنگ» را نیز داشته است سال روان مجدد در فصل جدید این مسابقه استعدادیابی اشتراک کرده است تا در میان جمعی از خوانندگان با تجربه خود را به چالش بکشد.

در ویدیو فوق آهنگ «هرگز ترا به کس نمی دهم» از «جاوید شریف» را با اجرای «سید مصطفی حسینی» در مسابقه «نواهنگ» تماشا می کنید.

«سید مصطفی حسینی» در رقابت با سایر اشتراک کنندگان «نواهنگ» نتوانست نظر هیات داوری را جلب کند از این رو برای ورود به مرحله بعدی نیاز به آرای مردمی دارد.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

در مرحله 42 بهترین هفت تن به شمول «شفیق امینی»، «فردین حسن پور»، «عزیز احمد کاکر»، «جواد علیزاده»، «سید مصطفی حسینی»، «بسم الله حافظی» و «شفیق علیزاده» با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها «شفیق امینی» و «عزیز احمد کاکر» به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند. 

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر