نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
337
-
الف
+

آهنگ «من قصه دل گویم» با صدای «فردین حسن پور» در «نواهنگ4»

دراین گزارش اجرای «فردین حسن پور» در مرحله 42 بهترین مسابقه «نواهنگ4» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «فردین حسن پور» از اشتراک کنندگان گروه اول مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» آهنگ «قصه دل گویم» را اجرا کرد.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

در مرحله 42 بهترین هفت تن به شمول «شفیق امینی»، «فردین حسن پور»، «عزیز احمد کاکر»، «جواد علیزاده»، «سید مصطفی حسینی»، «بسم الله حافظی» و «شفیق علیزاده» با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها «شفیق امینی» و «عزیز احمد کاکر» به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند. 

 «فردین حسن پور» با کد 45112 در این دور مسابقه برای راه یابی مجدد به مرحله 18 بهترین نیاز به رای مردمی دارد؛ علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر