نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1212
-
الف
+

هنرنمایی آوازخوان افغانستانی در ویژه برنامه شب چله آی فیلم 2+ ویدیو

در این ویدیو هنرنمایی «عزیز احمد عظیمی» آوازخوان افغانستانی را در ویژه برنامه شب چله «ترنج و انار» در شبکه آی فیلم 2 مشاهده می کنید.

ویژه برنامه «ترنج و انار» به مناسبت پاسداشت شب چله با گردانندگی «امیر الهامی» مجری ایرانی، «نادیا پروانی» مجرى افغانستانی و «قندیل طائروف» مجری تاجیکستانی از شبکه  آی فیلم 2 نشر شد.

«عزیز احمد عظیمی» آوازخوان جوان افغانستانی در بخشی از این برنامه آهنگی در در وصف پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) خوانش کرد که در ویدیوی فوق مشاهده می کنید.

گفتنی است در بخش های متفاوت برنامه «ترنج و انار»؛ «صادق شیخ زاده»، «محمد شادی» آوازخوان های ایرانی، «فرقت سعید» خواننده تاجیکستانی نیز به هنرنمایی پرداختند. 

همچنین در این برنامه از عروسکی با نام «مدیر شبکه» رونمایی شد. این عروسک در قالبی طنز به گفتگو با هنرمندان پرداخته و پاسخ نظرات مخاطبان شبکه را می‌دهد.

چند گروه نمایشی تخت حوضی، خیمه شب بازی و سیاه بازی در این برنامه حضور دارشتند و برای این بخش به صورت اختصاصی عروسک‌هایی طراحی و ساخته شده‌اند.

«محمود دینی»، «مهوش وقاری» و «سعید پیر دوست» بازیگران باسابقه ایرانی نیز به عنوان مهمان با گردانندگان این برنامه گفتگو کردند.

گفتنی است که شب یلدا یا شب چله سابقه‌ای طولانی در تاریخ کهن و فرهنگ کشورهایی همچون ایران، افغانستان و تاجیکستان دارد و از گذشته تا به امروز به شیوه های مختلف از آن تجلیل می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

بسیار عالی