نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
449
-
الف
+

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» از فردا روی آنتن آی فیلم2 خواهد رفت

قسمت اول فصل چهارم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» فردا 1جدی(دی) از شبکه آی فیلم2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی، برگزار می شود.

بر این اساس قسمت اول فصل چهارم این برنامه تلویزیونی قرار است از روز جمعه 1 جدی (دی ماه) ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر شود.

پس از برگزاری مراحل اولیه فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» و همزمان با به پایان رسیدن مرحله ارزیابی و راستی آزمایی این برنامه، مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه نواهنگ برگزار و نشر می شود.

در این مرحله، 42 تن در قالب شش گروه هفت نفره به رقابت می پردازند و شانس خود را برای حضور در مرحله «18 بهترین» محک می زنند.

گفتنی است که «شفیق امینی»، «فردین حسن پور»، «عزیز احمد کاکر»، «جواد علیزاده»، «سید مصطفی حسینی»، «بسم الله حافظی» و «شفیق علیزاده» در این گروه به رقابت خواهند پرداخت.

 «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

لازم به ذکر است از این پس جمعه هر هفته فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

س غ / ح ح

 

نظر شما
ارسال نظر