نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
267
-
الف
+

ناگفته های داوری فصل چهارم «نواهنگ» از زبان «عارف جعفری»

در این گزارش مصاحبه اختصاصی «عارف جعفری» داور مسابقه خوانندگی «نواهنگ» را در برنامه «پنجره آی فیلم» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «عارف جعفری» شاعر و خواننده اهل افغانستان، در مصاحبه با گرداننده برنامه «پنجره آی فیلم» از معیارهای داوری در فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» صحبت کرد.

آقای «جعفری» در رابطه با گزینش اشتراک کنندگان فصل چهارم مسابقه آوازخوانی نواهنگ گفت: هنرمندان از زمانی که پا به عرصه می گذارند، همواره تحت نظر و توجه مخاطبان قرار دارند و از این رو همه حرکات و شیوه برخورد آنها مهم پنداشته می شود.

داور مسابقه «نواهنگ» با بیان اینکه «زبان بدن» یکی از مهم ترین رکن های اجرا در خوانندگی بوده و فقط صدا معیار نیست اظهار داشت: یک هنرمند در کنار اینکه گوش مردم را می نوازد، باید چشم مردم را نیز بنوازد یعنی ظاهری آراسته و حسن خلق نیز باید داشته باشند.

وی هم چنان اضافه کرد: در تمام فصل های مسابقه نواهنگ، انتخاب و درجه بندی هنرمندان واقعا برای داوران دشوار می باشد چون ما با هنرمندان موفقی رو به رو هستیم ولی بنابر دلایل و معیارهای داوری مجبوریم افرادی که بالاترین معیار را داشته باشند، انتخاب نماییم.

لازم به ذکر است قسمت اول فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» با داوری «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «فرقت سعیدزاده» جمعه مصادف با 1 جدی(دی) سال 1402 از شبکه آی فیلم2 نشر خواهد شد.

در ویدیو فوق مصاحبه «عارف جعفری» را با «سید بشیر موسوی» گرداننده برنامه «پنجره» تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر