نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
357
-
الف
+

«گل یاس» با صدای بنیامین بهادری

«بنیامین بهادری» یکی از خوانندگان نامدار ایرانی پارچه «گل یاس» را در رثای حضرت زهرا (س) اجرا نموده است.

به گزاش آی فیلم 2، ارائه آثار هنری و فرهنگی به یاد و یا در رثای شخصیت های بزرگ ملی و اعتقادی در سراسر جهان، امری معمول و رایج است. به طوری که آثار بسیار زیادی برای بزرگداشت مقام شخصیت های ستودنی هر قشر ، جامعه، کشور و یا دین و مذهبی تاکنون منتشر و یا خلق شده است.

این آثار می تواند شامل تابلوهای نقاشی یا خطاطی، نمایش، فلم، تیاتر، کتاب و یا حتی یک پارچه موسیقایی باشد.

یکی از شخصیت های فراملی که در زبان ها، کشورها و حتی ادیان مختلف ستوده شده، بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهراء(س) هستند که آثار بسیار زیادی در رثای ایشان خلق شده است.

در همین راستا، بنیامین بهادری یکی از خوانندگان نامدار ایرانی نیز در یک پارچه زیبا به یاد آن بزرگ بانوی اسلام ، ترانه ای را اجرا نموده است.

«بنیامین بهادری» زاده 18 سنبله/شهریور 1361 در تهران، آهنگساز، آوازخوان و ترانه‌سرای ایران است.

او در 19سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفوی به ترانه‌سرایی می‌پرداخت و سپس آهنگ‌سازی را آغاز کرد. در این مدت در چند پارچه و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گلهای رنگین‌کمان» برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم 85 آوازخوانی حرفوی را  آغاز کرد.

«بنیامین بهادری» تاکنون پنج آلبوم به نام‌های 85 و 88 ،93، 94 و ... عرضه کرده و چندین پارچه نیز ارائه داده‌ است. او هچنان در چندین کانسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زنده برنامه پرداخته‌ است.

گفتنی است که این هنرمند ایرانی در فلم سینمایی «سلام بمبئی» که قبلاً از شبکه جهانی آی فیلم2، نشر گردید، نیز به ایفای نقش پرداخته است.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر