نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
323
-
الف
+

سکانس عاشقانه ؛ عطر بهارنارنج در باغ بی داد می کند و عشق در دل تنگم

در این گزارش سکانسی زیبا و عاشقانه از فلم سینمایی «شیدا» را تماشا می کنید.

فلم سینمایی «شیدا» به کارگردانی «کمال تبریزی» و نویسندگی «رضا مقصودی» محصول سال 1377 خوشیدی است. 

در خلاصه داستان این فلم آمده است؛ «فرهاد هرندی» پسر خانواده‌ای مرفه، در سال های پایانی جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران به جبهات دفاع و جنگ می رود. پدرش با تلاش فراوان او را به منطقه ای امن و حاشیه‌ای منتقل می‌کند تا از میدان نبرد (خط مقدم) دور بماند اما فرهاد پس از پایان دوره آموزشی، بدون اطلاع خانواده، داوطلب پست پیامرسانی می‌شود که مستلزم رفت‌وآمدهای فراوان به میدان نبرد است. او در یکی از این رفت‌وآمدها از ناحیه دست، چشم و سینه مجروح می‌شود و در شفاخانه ای صحرایی بستری می‌شود. پرستاری به نام «شیدا فاطمی» برای تسکین دردهای شدید فرهاد، برایش قرآن می‌خواند که این کار برای تسکین درد فرهاد موثر واقع می شود. فرهاد که چشم‌هایش به دلیل جراحت بسته‌اند، به مرور به شیدا دل می‌بندد اما ...

«لیلا حاتمی»، «پارسا پیروزفر»، «بهزاد فراهانی»، «محمدرضا شریفی‌نیا»، زنده یاد «نادیا دلدار گلچین»، «کمند امیرسلیمانی»، «گوهر خیراندیش»، «آرش تاج»، «اکرم محمدی»، «حسین راضی» و «هدایت‌الله نوید» از جمله بازیگران این فلم می باشند.

گفتنی است که فلم سینمایی «شیدا» روز پنجشنبه از آی فیلم2 نشر گردید.

هم چنان فلم سینمایی «حلقه های ازدواج» روز پنجشنبه 30 قوس (آذر) 1402 ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

س غ / ح ح

نظر شما
ارسال نظر