نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
316
-
الف
+

مرحله 42 بهترین مسابقه آوازخوانی «نواهنگ4» برگزار شد+ویدیو

42 آوازخوان برتر مسابقه «نواهنگ 4» برای حضور در مرحله 18 بهترین با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش آی فیلم 2، مرحله 42 بهترین اشتراک کنندگان فصل چهارم مسابقه آوازخوانی نواهنگ برگزار شد.

در فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» از بین ویدیو های ارسالی اشتراک کنندگان تعداد 120 نفر انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شد.

در این مرحله 42 آوازخوان برتر به شمول «مصطفی افتخاری»، «محمدعثمان رحیمی»، «وکیل هجرت»، «حامد فیروزی»، «آرمان رحمانی»، «یاسر فراز»، «فریدون خانی»، «فرهاد صدیقی»، «نعمت الله احمدی»، «نادر مجیدی»، «مرصاد عزیزی»، «حامد تیموری»، «نثار احمد دلاهنگ»، «پویا حبیبی»، «مسعود رسولی»، «فواد عظیمی»، «شفق سروری»، «منصور موسوی»، «شفیق امینی»، «فردین حسین پور»، «عزیز کاکر»، «جواد علیزاده»، «سید مصطفی حسینی»، «بسم الله حافظی»، «عارف نورزهی»، «شایان محمدی»، «عزیز عظیمی»، «شایان قربانی»، «محمد ظریف»، «محمد رفیع الکوزی»، «صفیر پارسا»، «فهیم یوسفی»، «سعید هنرجو»، «ادریس رحمانی»، «امیر باختری»، «هاشم حسینی»، «الیاس شهرزاد»، «محمد ملکی»، «نصیر نصرت»، «شفق علیزاده»، «قاسم مجیدی» و «داوود محمدی» در شش گروه هفت نفره با یکدیگر رقابت می کنند.

قرار است از این مرحله تعداد 12 آوازخوان برتر با رأی داوری و شش نفر نیز با آرای مردمی برای حضور در مرحله 18 بهترین انتخاب شوند.

تفاوت شرایط برگزیده مردمی این دور از مسابقه نواهنگ نسبت به فصول گذشته بدین گونه است که در فصل های قبلی همه اشتراک کنندگان هر گروه که حائز دریافت امتیاز داوری برای صعود به دور بعد نبودند می توانستند از رأی مردمی استفاده کنند اما در این دوره تنها کسانی می توانند از آرای مردمی بهرمند شوند که حتما دو چراغ سفید از هیأت داوری دریافت کرده باشند.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» آوازخوان های کشور افغانستان و «فُرقت سعید» آوازخوان تاجیکستانی داوری مرحله 42 استعداد برتر و «نادیا پروانی» نیز گردانندگی این مسابقه را بر عهده دارند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این برنامه به زودی از آی فیلم2 نشر می شود.

گفتنی است قسمت اول مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» جمعه یک جدی (دی) 1402 از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر