نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
431
-
الف
+

ناگفته های «سید حسین جعفری» از تجربه حضورش در سریال «یوسف پیامبر»

«سید حسین جعفری» بازیگر نقش کودکی «یوسف پیامبر» از تجربیات حضورش در این سریال فاخر تاریخی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سید حسین جعفری» بازیگر کرکتر دوران نوجوانی «یوسف(ع)» در سریال در حال نشر «یوسف پیامبر» است.

این هنرمند جوان ایرانی در یک برنامه تلویزیونی که در پیوند با این سریال فاخر ساخته شده بود در خصوص نحوه وروردش به دنیای هنری عنوان کرد: قبل از ورود به سریال «یوسف پیامبر» در تیاتر فعالیت داشتم و یک سال در این رشته هنری مصروف کار بودم در 5 اثر تیاتری بازی کردم که برای حضور در یکی از این آثار به عنوان بازیگر برگزیده در جشنواره ولایتی(استانی) انتخاب شدم.

جعفری درباره نحوه انتخابش به عنوان کرکتر نوجوانی «یوسف پیامبر» عنوان کرد: در یک مهمانی فامیلی «مصطفی زمانی» (پسر عمه من) پیشنهاد بازی در سریال «یوسف پیامبر» را به من داد که به همین سبب برای انجام تست به تهران آمدیم در آن هنگام آقای زمانی هم کاندید ایفای نقش در این اثر بودند، به گفته آقای «فرج الله سلحشور» کارگردان اثر پس از سه روز در نگاه اول من برای هنرنمایی در این نقش تأیید شدم و کار را شروع کردیم.

وی در این خصوص افزود: من از ماه میزان(مهر) سال 1383 وارد پروژه تولید سریال «یوسف پیامبر» شدم و تا ماه اسد(مرداد) سال 1385 به مدت یک سال و 11 ماه در خدمت این پروژه بودم که باعث شد تجربیات زیادی کسب کنم.

«سید حسین جعفری» در ادامه بیان داشت: بازی در سریال «یوسف پیامبر» اولین کار تصویری ام بود و از آنجایی که برای حضور در این سریال ناگزیر بودم در لوکیشن حضور داشته باشم از این رو به دور از فامیل زندگی می کردم که شکر خدا با همکاران با تجربه و توانمند این گروه در زمینه زندگی شخصی و حرفوی کمک زیادی به من شد.

لازم به ذکر است سریال «یوسف پیامبر» به جز روز های پنجشنبه هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 در پیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر «یوسف پیامبر»؛ از خدا خواستم برای ایفای نقش «یعقوب نبی(ع)» یاری ام کند

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
زهرا

سلام لطفا فیلم لیسانسه ها و کیمیا رو پخش کنید