نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
525
-
الف
+

آوازخوانی بازیگر سریال «سه در چهار» در مسابقه «برد برد»+ ویدیو

در این گزارش آوازخوانی «مجید شهریاری» در مسابقه «برد برد» شبکه آی فیلم مشاهده می کنید.

مسابقه «بُرد بُرد» به ابتکار شبکه آی فیلم، مدتی است که از سوی دو کانال آی فیلم فارسی و آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان برگزار شده است.

به گزارش آی فیلم 2، مسابقه «بُرد بُرد» به منظور فراهم کردن اوقاتی شاد و مفرح برای مخاطبان شبکه آی فیلم و به چالش کشیدن سطح معلومات شرکت کنندگان تهیه و تولید شده است که در قسمت هایی از این برنامه تعدادی از هنرمندان مطرح ایرانی نیز در قالب اشتراک کننده حضوری سطح معلومات خود را مورد سنجش قرار می دهند.

گفتنی است در این مسابقه علاوه بر اشتراک کنندگان، با توجه به ساختار طراحی شده طراحان سوال هم می‌توانند برنده شوند.

در ویدیوی فوق آوازخوانی «مجید شهریاری» بازیگر سریال های شبکه آی فیلم 2 به عنوان یکی از اشتراک کنندگان مسابقه «برد برد» را تماشا می کنید.

«مجید شهریاری» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران متولد 9 سنبله (شهریور) سال 1339 می باشد.

او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و فعالیت هنری خود را با حضور در نمایش‌های طنز و خوانندگی آغاز نموده است.

«شهریاری» از سال 1368در تیاترهای آزاد و پس از آن در آثار سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است و بیشتر به سبب بازی در آثار طنز و نقش‌های کمیدی به شهرت رسیده‌است.

لازم به ذکر است تا کنون سریال های «من یک مستاجرم»، «خانه به دوش»، «متهم گریخت»، «ترش و شیرین»، «سه در چهار»، «عید امسال»، «کارآگاهان»، «سه دونگ، سه دونگ»، «ستایش1»، «ساختمان پزشکان»، «باغ سرهنگ»، «آنام»، «ستایش3» با بازی «مجید شهریاری» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر