نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
354
-
الف
+

امروز در آی فیلم 2 می بینید؛ آغاز فصل جدیدی از زندگی حرفوی «کارآگاه علوی»

قسمت اول سریال «کارآگاه علوی» را امروز از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا می کنید.

قسمت اول فصل دوم سریال «کارآگاه علوی» به کارگردانی «حسن هدایت» محصول سال 1387 خورشیدی از امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

وقایع سریال «کارآگاه علوی» در سال‌های 1320 تا 1330 رخ می‌دهد. این مجموعه در واقع به داستان بازگشت کارآگاه علوی پس از تبعید و تقرر دوباره به وظیفه ریاست اداره جنایی می‌پردازد. او در بازگشت، تصمیم می‌گیرد با پیگیری دوسیه ‌های مفاسد زورمندان رژیم شاهنشاهی ایران، پرده از این فساد بردارد.

«احمد نجفی»، «یوسف مرادیان»، «سمیرا سیاح»، «مجید مظفری»، «رضا فیض نوروزی»، «زویا خلیل آذر» و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

در قسمت اول این سریال که  از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ کارآگاه علوی که در جریان پیگیری و حل دوسیه های جنایی ناگزیر با افراد بانفوذ و فاسد زیادی مقابله کرده است بر اساس  دشمنی های سیاسی به «بوشهر» تبعید شده است؛ در زمان اشغال کشور ایران توسط نیروهای متفقین، سرهنگ «افشار» با مشاهده حجم وسع دوسیه های جنایی تصمیم می گیرد تا  از نیروهای باتجربه و کهنه کار استفاده کند از این رو به «احسان صدری» کارآگاه جوان ماموریت می دهد تا به جنوب ایران سفر کرده و ضمن لغو حکم تبعید «محمد علوی» و چند تن دیگر از کارآگاهان باتجربه، نظر آن ها را برای بازگشت به دایره جنایی پولیس جلب کند اما ...

بر اساس این گزارش، سریال «کارآگاه علوی2» از امروز، همه روزه ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2، نشر می شود. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر